Permalänk
Medlem

Väldigt nöjd med mina klappar, även fast jag tycker man har lagt för mycket pengar på prylarna i år

- Tjock, stickad kofta
- Långärmad tröja
- Kallingar
- Skorta
- 2-pack kuligt randiga topeco-sockar
- Parfym
- Biljett till Raw comedy club
- Mexikansk tortillapress
- Choklad
- 2st t-shirts
- Olika teer
- Tesil
- 2 böcker
- Pengar
- 1st låda med dryrubs, chillisåser och snacks
- Almanacka
- Porslinstomtar
- Förvaringslådor (till mitt djungelapa-lager )

Permalänk
Medlem

Fick av sambon, bästa julklappen:

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Everwhite:

Hur är skärmen? ska köpa en liknande fast några hundringar dyrare, samma märke.

Skärmen funkar alldeles perfekt! Fick bara ändra inställningar på ljusstyrka och kontrast och då var den helt perfekt för mig!

Permalänk
Medlem

Braun Series 3 350cc Rakapparat
Fischer Audio In-Ear lurar
Skjorta
Tunn långärmad
Grå hoddy
Halsduk
Mössa
Handskar
Xbox kontroll med sladd
Choklad
Trisslott

Tror det var allt Är grymt nöjd för att inte ha önskat mig nånting. Hoppas rakapparaten funkar bra bara!

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk

Fick en thilandsresa i julklapp av familjen, men fick den i förskott så den är redan utnyttjad. Så gårdagens julklapp blev att jag beställde en bok med Don Rosa historier.

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk

Bok / Dvd box / borg kalingar och några skjortor en del godis också såklart..

Fick en Macbook pro för någon månad sen också som vi lämnade tillbaka, tyckte den var en riktigt onödig maskin så jag köpte en billigare PC och satte in mellanskillnaden på sparkontot.. självklart var detta godkänt av mina föräldrar, lämnar aldrig tillbaka julklappar i vanliga fall.
Inte märkt någon skillnad i mitt användade.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Själv anses man väl fortfarande som ett snällt litet barn så det blev en hel del pengar och minst 1,5kg godis

HTPC incoming, oh yes

Permalänk
Medlem

Genom åren pratas det alltid om mp3-spelare och mobiltelefoner, i år var det väl surfplattor a la iPad. Tycker ändå kallingar verkar stå sig rätt bra från år till år

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Gustenrocks:

Genom åren pratas det alltid om mp3-spelare och mobiltelefoner, i år var det väl surfplattor a la iPad. Tycker ändå kallingar verkar stå sig rätt bra från år till år

Du anar inte hur bra kallingar är att få i julklapp, lika strumpor.

Permalänk
Hedersmedlem

Fick 2st Axe schampoo + deo och en adidas likadan. Känns ju konstigt att få sånt, luktar man så illa eller köps det bara för att ha en present att ge?
Triss
Kokbok
T-shirts 3st
Australian Convict Soap och 20 Australiska dollar från syrran jag ska hälsa på om några dagar.
Presentkort på Stadium
Lakan och sängkläder
lite mer jag inte minns just nu

Permalänk

Fick detta:
- Laptop-väska
- Corsair 800D (Såklart från Inet.se ^^)
- Strumpor
- Skjorta
- 1år Spotify Premium

En väldigt bra jul ^^

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Det blev ett par stickade raggsockar från morsan, som jag faktiskt hade önskat mig. Sen körde vi för första gången(dock inte sista) julklapp spelet där jag kamma hem ett par svarta handdukar. En mycket bra jul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

http://forumbilder.se/images/81252010549462ca7.jpg

Det blev ett par stickade raggsockar från morsan, som jag faktiskt hade önskat mig.

Raggisar går alltid hem.

Jätte bra present tycker jag.
Brukar själv få ett par varje år, varken jag behöver nya eller inte.

Dom går åt.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Blev några bluray filmer, Band of Brothers var väll den bästa.
Sen fick jag en Zagg Invisible skydd till min mobil.
Obligatoriska Paradis-asken såklart
En fjärrkontroll till mitt PS3, behövligt när man kollar mycket på film och tycker kontrollen är jobbig.
Och ett Presentkort.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag fick 2 fina parfymer, så här dagen efter så ska jag nog fråga om kvitto och lämna tillbaka, har redan massa parfymer så behöver inte sånt

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirMacke:

Fick också en sån, fast för Sony.

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk
Medlem

VISA era klappar?
Förvånansvärt lite bilder för att vara en bildtråd kan tyckas.
Här är iaf en av mina klappar jag fick, kanske den bästa av mina iår.
Perfekt för mig som singel, gör en kopp på under en minut och det finns gott och olika sorters pods till den.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Dammsugare
Vattenkokare
kaffekokare
Brödrost

Undrar om de vill att jag ska flytta hemifrån?

bäst du börjar kolla efter en lägenhet redan nu

själv fick jag 5000kr kan man göra roliga saker för tex betala räkningar :/

en skjorta och ett nytt mkt finare dusch drapperi samt lite deo, after shave och liknande.

är inte lika kul att på julafton som för 15 år sen när man var 12 år höhö

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

bäst du börjar kolla efter en lägenhet redan nu

själv fick jag 5000kr kan man göra roliga saker för tex betala räkningar :/

en skjorta och ett nytt mkt finare dusch drapperi samt lite deo, after shave och liknande.

är inte lika kul att på julafton som för 15 år sen när man var 12 år höhö

Är du 27 och får julklappar för 5000 kronor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av krippe91:

Är du 27 och får julklappar för 5000 kronor?

Det är väl inget speciellt?

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk
Medlem
Skrivet av krippe91:

Är du 27 och får julklappar för 5000 kronor?

fick 5000kr och sen lite julklappar på det, var en rik släkting som tyckte han försummat mig då han inte gett mig något på typ 5 år. jag vill hellst slippa julklappar men han ville verkligen ge mig 5000kr då kan man ju inte tacka nej.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

400 spänn till för att förnya idkortet.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

PS3:a
Med spelen:
Gran turismo 5
Cod black ops
Och fifa 11
Apple tangentbord
Liitet underbart smidigt 16gb usbminne till nyckelknippan
En portabel 2,5" hdd på 500GB
Ny träningsväska ( den förra var lagad med silvertejp )
Tumvantar
Skinnhandskar
Mjukisoverall
En rock och en tröja från brothers
En skidresa me polarna och till sist: en paradisask <3
Kan ha glömt nått.
Jag som inte önskade mig mycket i år

Permalänk
Medlem

Jag fick en efterlängtad PS3 + Fifa11 + BT headset.
Lyle & Scott Tröjja
USB 8 Gb

Permalänk
Medlem

kombinerad födelsedag och julafton för min del.

fick en TRX Slash 1:16 VXL av frugan och två kompisar

en rep.handbok till Oldsen av farsan

samt lite födelsedagspengar som gick till en 42" antitjock-tv.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Det här må låta lite knäppt kanske... men bästa julklappen jag fick var ifrån min kära mor, en Skeppshult stekpanna i gjutjärn. Nu behöver jag inte använda teflonskräpet längre.

http://www.skeppshult.com/media/ul/0260T.jpg

Sen så fick man pengar som vanligt så man får köpa sig lite julklappar själv på mellandagsrean.

Frugan fick just den pannan i present för någon månad sedan. Helt underbar faktiskt! Märks att det är riktig kvalitet!

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Nämen oj vad skojjigt, även fast det är kul med pengar saknar jag de hårda paketen :/

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem

Mina pengar kom direkt in på kontot. Dom var välbehövda och kan ses som en resa istället för bara pengar men inte den presenten som var mest spännande att få. Visste typ 2 veckor innan att jag skulle få det också.