Vilka spel gäller till xbox nu ?

Permalänk
Medlem

Vilka spel gäller till xbox nu ?

Tjena

Har tänkt o köpa ett xbox , jag kommer köpa Call of Duty: Black Ops i början för känner andra som kör de . Vilka andra spel är det som gäller på xbox live ?

Permalänk
Medlem

Halo: Reach

Permalänk
Medlem

BF:BC 2 (samt DLCn Vietnam till)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

BF:BC 2 (samt DLCn Vietnam till)

DLCn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bomb_:

Downloadable Content.. aka tillägg/expansioner till spel som man tankar hem via Xbox Live

Jag fick Red Dead Redemption i julklapp av frugan och jag tycker det är ett riktigt bra spel.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Downloadable Content.. aka tillägg/expansioner till spel som man tankar hem via Xbox Live

Jag fick Red Dead Redemption i julklapp av frugan och jag tycker det är ett riktigt bra spel.

okej tack , e red dead redemption online också ?

Permalänk
Medlem

Det finns hur mycket bra spel som helst som du har missat.
Äger själv en PS3 och kan rekommendera några multiplatforms spel!

Batman: Arkham Asylum
Bioshock
Call of Duty: Black Ops
Dead Space
Enslaved: Odyssey to the West
Fallout 3
Fallout: New Vegas
Half-Life 2: The Orange Box
Mafia II
Prototype
Red Dead Redemption
Resident Evil 5
Singularity

Finns mycket mera och så finns ju kryss lådans exklusiva titlar!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Assassins Creed Brotherhood har glömts i listorna!
Ett av tidernas snyggaste och bästa spel måste jag säga. Även online är grymt kul!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 @3.7Ghz
Vengence LPX 4x8gb @3000Mhz
Asus RTX3070
Lagring: Samsung 860 2TB SSD

Permalänk
Medlem

Var det bara live spel som spelas mest nu du menade?
Annars finns det en lång lista!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Var det bara live spel som spelas mest nu du menade?
Annars finns det en lång lista!!!

Syftade mest på live spel , Kommer nog köpa halo reach också snart eftersom jag älskade halo 1 när jag var mindre på xbox original

Permalänk
Medlem

Tycker du om live bör du nog testa Gears of War 2. Några år på nacken nu men ändå ett riktigt bra spel med bra online lägen. Horde har jag lagt många timmar på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av migge100:

Tycker du om live bör du nog testa Gears of War 2. Några år på nacken nu men ändå ett riktigt bra spel med bra online lägen. Horde har jag lagt många timmar på.

Okej tack

Permalänk
Skrivet av Bomb_:

Okej tack

Jag rekommenderar att du börjar med första Gears då iaf jag tycker att singleplayer-delen är riktigt bra. Om du inte bara hade tänkt att köra online i 2:an är detta som sagt att rekommendera. Kan bara varna för att det tar evigheter att hitta spelare i Gow 2.

Visserligen finns en relativt ny grej i multiplayern där man kör mot botar där riktiga spelare sedan kan joinar. Det blir tyvärr altför ofta att det är många botar och kanske 2-3 mänskliga spelare.

Detta har gjort att jag dragit mig för att lägga ner någon energi på att köra gow 2 mp'n.

Om du vill ha ett spel med bra/välfungerande mp, skaffa då Halo Reach, de olika spellägena uppdateras och förbättras ofta vilket gör att den hålls ny och rolig.

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Medal of honor, riktigt skönt spel!

Permalänk

Castlevania: Lords of Shadow (Hack n slash)
Borderlands (Role playing shooter)
Lost Planet 1&2 (Third person shooter)

Mina utan tvekan favorit spel!

Permalänk
Medlem

Skulle vilja rekomedera Vanquish faktist. Japanskt action shooter i tredje persons vy. Man spelar en tuff typ i cyber dräkt som hasplar ur sig macho oneliners titt som tätt. Frenetisk action kan man väl sammanfatta det hela som.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samurai237:

Jag rekommenderar att du börjar med första Gears då iaf jag tycker att singleplayer-delen är riktigt bra. Om du inte bara hade tänkt att köra online i 2:an är detta som sagt att rekommendera. Kan bara varna för att det tar evigheter att hitta spelare i Gow 2.

Visserligen finns en relativt ny grej i multiplayern där man kör mot botar där riktiga spelare sedan kan joinar. Det blir tyvärr altför ofta att det är många botar och kanske 2-3 mänskliga spelare.

Detta har gjort att jag dragit mig för att lägga ner någon energi på att köra gow 2 mp'n.

Om du vill ha ett spel med bra/välfungerande mp, skaffa då Halo Reach, de olika spellägena uppdateras och förbättras ofta vilket gör att den hålls ny och rolig.

Angående problemet att hitta spelare online på gow2, så ändra i inställningarna på 360t att du bor i tex Storbritannien istället för Sverige så ska du nog se det går snabbare att söka, fungerade för mig iallafall, då jag inte vart klok på hur lång tid det tog att hitta spelare.

OT: så är Red Dead Redemption något jag kan tipsa om med, bra singelplayer och riktigt kul att lira live. Annars är reach ganska hett och Forza motorsport 3 om du gillar bilspel.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||