Burk som är lite bra på mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon162937:

Några dagar... Den skckas ju från lagret...

längtar tills jag får den

Permalänk
Inaktiv

Någon som fått/hämtat sin i dag?:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon145492:

Någon som fått/hämtat sin i dag?:)

nepp, men såg att de hade skickat ut den imorse så a.. hade inte räknat me de heller

Permalänk
Medlem

Ser att de har höjt priset på datorn, 6795kr. Har dock fortfarande inte fått hem min.

Permalänk
Medlem
Skrivet av syntaxVI:

Ser att de har höjt priset på datorn, 6795kr. Har dock fortfarande inte fått hem min.

den e slut på lager nu och har utgått..

Permalänk
Medlem
Skrivet av missrawr:

den e slut på lager nu och har utgått..

Jaha, min är inte ens skickad..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av syntaxVI:

Jaha, min är inte ens skickad..

Konstigt :/, min blev skickad i förrgår...

Permalänk
Medlem
Skrivet av syntaxVI:

Jaha, min är inte ens skickad..

konstigt

Permalänk
Medlem

Beställde också Acern från Webhallen i Söndags, valde att hämta i butiken på Sveav. men har inte hört något än förutom orderbekräftelsen... när jag beställde fanns det en väldans massa kvar, hoppas man får en.

Permalänk
Inaktiv

Just nu väntar datorn på postkontoret/ica, blir att hämta den i dag eller på torsdag

Permalänk
Medlem

Min har äntligen kommit! den kom idag, ska åka och hämta den nu

Permalänk
Medlem

Hämtade burken idag, och förutom all jävla förinstallerad j*vla skit så är jag trots allt positivt överraskad såhär långt.

Permalänk
Medlem

Jag har också fått min nu! Jag ÄLSKAR den! den är så himla tyst.....

Permalänk
Inaktiv

Jag säger det samma har haft den sedan förrgår, so far so good.
Men ett problem jag märk är när jag skulle prova NFS Underground 2 i den så blir det väldigt liten bild, två stora svarta streck på sidorna, vet någon nått bra sätt att fixa det på? Antar att det har med widescreen att göra...

Permalänk
Medlem

Är ganska säker på att NFSU2 stödjer widescreen. Dock måste du nog köra in senaste patchen för att det ska funka ordentligt.

Visa signatur

Fractal Design North (Black Mesh): Ryzen 7 7800X3D / 32GB DDR5-6000Mhz / NVIDIA RTX 4090 / 1TB + 2TB Kingston Fury Renegade M.2 NVME SSD / 2TB + 4TB 870 (EVO SSD) / LG UltraGear 27GP850 Gaming 2560x1440 @ 180Hz G-SYNC

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Muyfa666:

Är ganska säker på att NFSU2 stödjer widescreen. Dock måste du nog köra in senaste patchen för att det ska funka ordentligt.

Okej, Tack för tips!

Permalänk

Är det bara jag som tycker det är riktigt lågt ljud?? Måste maxa mest hela tiden och även då tycker jag det är svårt att höra dialogen i filmer..

Permalänk
Medlem
Skrivet av morphinechild:

Är det bara jag som tycker det är riktigt lågt ljud?? Måste maxa mest hela tiden och även då tycker jag det är svårt att höra dialogen i filmer..

jag tycker det e högt