Permalänk
Medlem

hjälp angående vattenkylning

jag har planerat att fixa vattenkylning till min dator. har kollat lite på corsair h70 men sen har jag blivit mer intresserad av att göra min egen "custom" vattenkylning. problemet är den att jag vet inte några hemsidor som säljer såna grejer. allt man hittar på google är antingen fail prishemsidor eller tyska hemsidor som är ganska svåra att förstå. kortfattat så behöver jag tips på hemsidor som säljer vattenkylning och helst svenska hemsidor:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av talazour:

jag har planerat att fixa vattenkylning till min dator. har kollat lite på corsair h70 men sen har jag blivit mer intresserad av att göra min egen "custom" vattenkylning. problemet är den att jag vet inte några hemsidor som säljer såna grejer. allt man hittar på google är antingen fail prishemsidor eller tyska hemsidor som är ganska svåra att förstå. kortfattat så behöver jag tips på hemsidor som säljer vattenkylning och helst svenska hemsidor:)

kolla in www.coolingstuff.se

inte så stort sortiment men en svensk sida och du kan även nå Artur på mobil ifall att det är nåt brådskande du behöver svar på.

Visa signatur

NZXT 810 Switch, Corsair AX860i, Maximus V Formula, I7 3770K ,Asus GTX 680, Corsair vengance 1866Mhz 32gb Ram, Samsung 850 Pro 256Gb, Samsung 840 basic 500Gb, WD 2Tb Caviar Green,120GB, Komplett vattenkylning

Permalänk
Proffsmoddare

http://www.indomo.se/ har allt som behövs

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

www.aquatuning.se & www.caseking.de är dom jag rekommenderar. Vet att du ville ha svenska sidor men utbudet är mycket större än våra svenska shoppar.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10661045']http://www.indomo.se/ har allt som behövs

+1
Bra priser också

Permalänk

Kolla med arthur på coolingstuff.se - han kan ta in det mesta du vill ha till ett bra pris. Om verkligen vill köpa från svenska sidor så kolla in de sidor folk tipsat om och tveka inte att maila till arthur om det är något som bara de utländska sidorna har. Lycka till vattenkylning är starkt beroendeframkallande!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

tack så mkt för tipsen, d gick väldigt bra:)