Bad company 2 hjälp uppskattas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlskrona
Registrerad
Maj 2006

Bad company 2 hjälp uppskattas

- Hej jag har laddat ner Badcompany 2 över internet och försökt uppdatera det till det senaste patchen.

Sen fick jag låna en kommpis account som jag fick testa spela lite över på internet, när jag loggar in och letar efter server så får jag " waiting for data.. " och laddar länge utan något träff.

Vad kan det beror på? jag har ett pirat copy men har den senaste patchen och det borde funkar eftersom jag loggar in på ett riktig konto.

Tusen tack

When you walk up to opportunities door - don't knock it.. Kick that b*tch in, smile and introduce yourself.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Unknown
Registrerad
Aug 2010

köp spelet köpte mitt för 122kr -.-

Main: Sapphire 290x | i5 6600k | Corsair RM750X | 16GB | MSI Mortar | Enthoo Evolv | Pure Rock | Samsung EVO 850 500GB

Htpc: MSI 1060 Gaming X 3GB | i5 6600k | Corsair SF 450 | 16GB | ASUS z170i Pro Gaming | SilverStone ML07 | Shadow Rock LP | Samsung EVO 850 250GB

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
karlskoga
Registrerad
Dec 2008

Det är otillåtet att snacka pirat kopiering här, du har en pirat kopia installerad och ska logga in med en kompis konto som också är imot reglerna. Du kan väll bara köpa spelet och installera en äkta version ist så kommer den nog funka för dig.

Moderator lås tråden!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Jul 2001

Ja vad kan det bero på..

es en zp rz lw ho wc az em sc