Bra RALLYspel till xbox 360?

Permalänk
Medlem

Bra RALLYspel till xbox 360?

Hejsan!
Som rubriken lyder letar jag efter ett rallyspel till 360. Med ''RALLYspel'' menar jag inte Colin Mcrae (som för övrig var bästa rallyspelen förut). Colin Mcrae är så TOK förstört av Ken Block! Jag vill inte ha nått rallyspel, om man ens kan kalla det rally, som man hoppar inne i arenor på! Jag är ute efter ett riktigt rallyspel, där man ligger i 100+ bland träden och rattar i vild förtvivlan :D.

Alla svar är tacksamma
tack på förhand/ e-son.

Permalänk
Medlem

Finns tyvärr inga såna vad jag vet, enda "riktiga" rallyspelet är Richard Burns Rally till PC :/
Håller f.ö med om alla dessa arenor/arkadspel. WRC 2010 var ett skämt (vägen var 15 meter bred och sträckorna var likadana bara annat underlag).
Hoppas det kommer ett riktigt spel snart.

Mvh Aktiv Codriver

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Finns tyvärr inga såna vad jag vet, enda "riktiga" rallyspelet är Richard Burns Rally till PC :/
Håller f.ö med om alla dessa arenor/arkadspel. WRC 2010 var ett skämt (vägen var 15 meter bred och sträckorna var likadana bara annat underlag).
Hoppas det kommer ett riktigt spel snart.

Mvh Aktiv Codriver

Hört att Burns ska vara grymt... Angående Colin Mcrae så lever ju Ken Block ganska mycke på hans död kan jag tänka mig då mer än hälften av spelen består av han och Monster. Tycker det är sjukt, tror allt hade vart annorlunda om Colin levt. Haha, låter som en riktig nörd! Men blir seriöst upprörd av det här :/

Permalänk
Medlem

Ja det gör han säkert, dom kunde lika gärna döpa om det till Ken Block Rally eller nånting.
Jo Burns är riktigt bra, speciellt eftersom man kan ladda ner nya bilar (Volvo 240, Focus WRC 08 osv). Det kräver ju inte alls mycket av datorn heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Ja det gör han säkert, dom kunde lika gärna döpa om det till Ken Block Rally eller nånting.
Jo Burns är riktigt bra, speciellt eftersom man kan ladda ner nya bilar (Volvo 240, Focus WRC 08 osv). Det kräver ju inte alls mycket av datorn heller

Jo, precis. Kanske är värt att skaffa Burns då

Permalänk
Medlem

Burns rally är ju till första xboxet och funkar faktiskt på 360.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Finns demo att tanka om du vill testa det

Permalänk

söker också ett bra rallyspel ! Till 360

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Burns rally är ju till första xboxet och funkar faktiskt på 360.

Ofta Finns dock bara hos en butik enl. prisjakt och den butiken har fått väldigt dåliga omdömmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av wartech:

söker också ett bra rallyspel ! Till 360

Vad anser du är bra då? Dirt 1 och 2 är ju inte dåliga så, det är riktigt bra underhållning men det är inga rally sim.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Permalänk
Medlem

wrc verkar helt okej ju

Permalänk
Medlem

Kolla om det finns någon demo på 360.

Permalänk
Medlem

ska göra det imorn

Permalänk
Medlem

Älskade också gamla Colin mcrae spelen! Nu med dessa Dirt är det bara WTF!

Permalänk
Medlem

Menar de!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrgrim:

Älskade också gamla Colin mcrae spelen! Nu med dessa Dirt är det bara WTF!

Ettan är ju ganska likt Grid i sitt upplägg, visst det är mer än bara rally men det är kul iaf. Dirt 2 kom tillbaka lite till rötterna men är ju i grund och botten ett hyllningsspel åt Colin.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Undrar om inte codemasters kan få tummen ur arslet och göra ett nytt Colin McRae spel igen, fan vad det vore najs!

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Undrar om inte codemasters kan få tummen ur arslet och göra ett nytt Colin McRae spel igen, fan vad det vore najs!

Fast Dirt är dagens Colin McRae spel, man tog ju bara bort namnet eftersom han dog.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Ettan är ju ganska likt Grid i sitt upplägg, visst det är mer än bara rally men det är kul iaf. Dirt 2 kom tillbaka lite till rötterna men är ju i grund och botten ett hyllningsspel åt Colin.

Gamla Colin Mcrae spelen var bra rally(simulator) spel! Dirt är inte det! Dirt är väl bra bilspel, men inte bra rallyspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrgrim:

Gamla Colin Mcrae spelen var bra rally(simulator) spel! Dirt är inte det! Dirt är väl bra bilspel, men inte bra rallyspel.

CMR spelen var lika lite simulator som Dirt, RBR är en bra simulator.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Fast Dirt är dagens Colin McRae spel, man tog ju bara bort namnet eftersom han dog.

Colin levde väl när första dirt släpptes?

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

CMR spelen var lika lite simulator som Dirt, RBR är en bra simulator.

Därför jag skrev det i parantes. Jämför man gamla Mcrae spelen med Dirt är dom så mkt simulator som det bara kan bli, fast det inte är en renodlad simulator som Richard burns rally.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Rickard11:

Fast Dirt är dagens Colin McRae spel, man tog ju bara bort namnet eftersom han dog.

Fast nu menar jag CMR och inte dirt. OK Dirt är rätt trevliga spel men föredrar nog CMR 1