Vart kan jag få tag i en sån här kabel? (bild)

Permalänk
Medlem

Vart kan jag få tag i en sån här kabel? (bild)

jag söker en sån här. vart kan man få tag i dom? hona-hona

Permalänk
Medlem

Nej, men köp annars en 1-3 molex och använd bara två av hanarna. Antar att du menar hanar iom att det är det som visas på bilden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av muppens:

Nej, men köp annars en 1-3 molex och använd bara två av hanarna. Antar att du menar hanar iom att det är det som visas på bilden.

Det som visas på bilden är honkontakter.

Permalänk
Skrivet av muppens:

har du tittat ner någon gång

Edit: aldrig sätt en sådan innan, går att göra själv med två kontakter annars. det är för att du inte skall kortsluta antagligen

får man fråga vad du ska ha dem till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zlim_zune:

har du tittat ner någon gång

Edit: aldrig sätt en sådan innan, går att göra själv med två kontakter annars. det är för att du inte skall kortsluta antagligen

får man fråga vad du ska ha dem till?

Undrar också... Skum kabel

Permalänk

antar att han vill förlänga en 4 pin, ser ingen annan anledning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanlool:

antar att han vill förlänga en 4 pin, ser ingen annan anledning.

om han hade velat förlänga så hade han velat ha en hane-hona sladd, inte hona-hona.

Permalänk
Medlem

Tableau TC2-8 Molex-style Power Cable

The TC2-8 is an eight inch power cable with 4-pin female "Molex"-style power connectors at each end. The TC2-8 is intended to conduct power from a Tableau T3u, T4, T5, or T345 forensic bridge to a subject hard disk.

Permalänk
Medlem

Svårt att hitta i sverige

http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx... 2 x sådana + lite passande strömkabel emellan så har du vad du vill ha.

OT: varför dividera om vad han ska ha ?