Asus G53JW eller stationär?? Hjälp!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MasteraCe:

Eftersom 5870 har funnits mycket längre på marknaden är 460m, vet inte exakt men det är väl runt ett halvår innan 460M GTX?

Vill bara poängtera att jag är ingen fanboy, jag har bara vägt båda alternativen och jag är less på att han ska prisa MSI till skyarna i varje tråd jag ser

och få fram min poäng.. det skiljer inga 10-12% som han skriver.. det rör sig om 0-1% med fräscha drivrutiner (3Dmark Vantage)

Sen kan det naturligtvis väga några procent till plus och minus i olika spel för båda korten

Jag är ingen Fanboy... Men som alla har frågat om en prisvärd dator så är ju Msin självklar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon162937:

Jag är ingen Fanboy... Men som alla har frågat om en prisvärd dator så är ju Msin självklar..

Jo den är mycket prisvärd.. Men iom reapriset på G53an nu för 900kr mer så känns det värt med allt extra man får i övrigt..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MasteraCe:

Jo den är mycket prisvärd.. Men iom reapriset på G53an nu för 900kr mer så känns det värt med allt extra man får i övrigt..

Helt klart! Men där Är ju vad man själv föredrar... Asus design och kylning eller Msins Ljud och pris... Men helt klart att man ska slå till om man vill ha Asus nu...