Permalänk
Medlem

Chieftec chassi uppfräschning

Hej här kommer mitt andra album här på sweclockers, men denna gång ett eget projekt. Ett Chieftec chassi som jag har lackad med oseriösa spray burkar -.- Vet inte hur gammalt chassit är men tyckte det ska få leva några år till sen kan det få ta pension på järnskroten

Komponenter ska inför skaffas senare. Intel Sandy Bridge?

VARNING!!! för mobil bilderna i början

Chieftec chassi uppfräschning

Permalänk
Medlem

hoppas du kommer sleeva alla kabblar orange sen så ser det ut som en apelsin

Permalänk

Finare? njaa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolitus5:

hoppas du kommer sleeva alla kabblar orange sen så ser det ut som en apelsin

Vit sleeve skulle vara schysst! Då blir det kanske en bapelsin...

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolitus5:

hoppas du kommer sleeva alla kabblar orange sen så ser det ut som en apelsin

Ja det var nåt i den stilen jag hade tänkt Mdpc-x har orange sleeve

Permalänk

sitter med samma låda själv på main riggen och den har jag haft ex antal år nu, förutom kabeldragnings möjligheterna så håller den måttet än min är dock knall gul och i nyskick (vilket din också i princip var förutom dörren)

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

dy vet at djungelsleev också har orange sleev för 69kr för 10m

Permalänk
Medlem

Mata in hårdvara!

Visa signatur
Permalänk

Säger detsamma! Mata in hårdvara!

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

Hade själv en sådant men har tyvärr slängt det. Ångrar mig nu. En mycket bra chassi.