Medal of honor enormt lagg

Permalänk
Skrivet av elghinnarisa:

och för singel player är de samma motor som CoD MW2 (vet inte vad den heter)

Jag tror den heter ( den kallas iallafall) Iw4p ?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k @ 4.8 Ghz | 16 Gb 1600MHz Hyperx Fury | EVGA GTX 1080 FTW @ 2113MHz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av googleye:

Är väl lika bra att köra på W7 då, tack för all hjälp!!!

Installera via USB Flashdrive... det går snabbt och smidigt!

Visa signatur

ASUS RIIIE | i7 970 @4.6GHz | DOMINATOR 1.92GHz CL8 6x2GB | GTX 970 STRIX | C300 SSD 64GBX2 | EVO 850 500GB | CORSAIR AX1200i | CORSAIR H100i | CORSAIR AIR 540 |

Permalänk
Medlem

Det var vad jag tänkte

Permalänk
Medlem
Skrivet av gugel:

Bra tips från Fritjof92. Inte alls farliga priser samt att burken kommer klara sig ett tag till. Men man får också ta hänsyn till att man får hitta inställningar som fungerar ordentligt till det man har. Detta innebär självklart att skära ner på kanutjämning då 4X faktiskt ser bra ut, man behöver inte köra på 16X.

Sedan får man även ta hänsyn till en sak till, att minimum requirements oftast är rätt så mycket som BULLSHIT. Så har det varit i nästan ALLA år jag köpt spel e.t.c. I teorin ska det fungera och därför är det helt enkelt rätt att printa det på spelboxen. Däremot har jag aldrig stött på en burk som möter minimum requirements till ett spel som också är SPELBART med det. Det är ju lite av ett "säljargument" att sätta så låga minimum requirements.

Ett exempel är ju bara Microsoft själva. Här har du Windows XP Professional requirements. Det här är ju bara så att man vill spotta dom i ansiktet.
Visst får man knappt in operativsystemet, visst får man igång datorn... men helvete går det att arbeta normalt ens med detta? Svar Nej! såvida du inte har 22 timmar om dygnet att spendera framför datorn.

http://www.microsoft.com/windowsxp/sysreqs/pro.mspx

Enjoy?!

Jag körde xp pro på en intel mmx med 64mb ram. Klarade iallafall av att spela pinball.