Permalänk
Medlem

ATI Radeon HD 4650 mod

Som sagt har ett HD 4650 som jag inte använder för tillfället så bestämde mej för att göra en liten kyl mod på det.

ATI Radeon HD 4650 mod

Permalänk
Medlem

Den där tejpen kommer att bli varm, kommer nog lukta lite speciellt i ditt rum.

Permalänk
Hedersmedlem

Har du inga temps före / efter?

Definitivt en av de mer ghettoaktiga moddsen på swec.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Avstängd

Varför har du dammfilter på ett graffe? Kunde du inte använt dig av ngn sorts lim :P=

Permalänk
Entusiast

Skön ghetto! Temps före och efter tack!

Permalänk
Medlem

Allting kan lagas med silvertejp eller vad säger man.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk

Kan tänka mig att den "nya" fläkten är starkare än den som redan sitter i kylaren, borde inte det störa utsrömmninen av luften från kylkammaren ?

Hursom helst så gillar vi nog alla att se ghetto mods, jag vet att jag gillar det iaf

Som sagts innan vore temps riktigt kul att se

Permalänk

I min bok är ghetto moddar något som verkligen hör hemma här i galleriet till skillnad från alla dessa dator hörnor..
ge oss temps före efter!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Asså är det verkligen smart att båda fläktarna suger in luft, skulle det inte var effektivare att den nya blåser ut?

Permalänk
Medlem

kunde du inte fixa det på något annat sätt än med silvertejp?

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem

Har man ett slutet chassi så spelar utseendet ingen roll, så om den är effektiv så +1 annars kunde du lämnat den orginal

Permalänk

Borde det inte kallas ett DAMfilter? För det är väll gjort av en nylonstrumpa eller ser jag fel?

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem
Skrivet av aadam1337:

Borde det inte kallas ett DAMfilter? För det är väll gjort av en nylonstrumpa eller ser jag fel?

haha , bra där

Roligt med dessa mods så man slipper se alla tonårsrum och datorhörnor

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av icx98:

kunde du inte fixa det på något annat sätt än med silvertejp?

Ska fixa till det när jag får lite tid över

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Kan tänka mig att den "nya" fläkten är starkare än den som redan sitter i kylaren, borde inte det störa utsrömmninen av luften från kylkammaren ?

Hursom helst så gillar vi nog alla att se ghetto mods, jag vet att jag gillar det iaf

Som sagts innan vore temps riktigt kul att se

Jo det slog mig också att kan störa luftströmmen men ska nog tänka ut nåt ska du se

Tyvärr har jag inga före temps:/

Efter temps har jag inga heller men ska fixas inom en dag