Permalänk

Någon som är bra på att rita?

Tja, hade tänkt att tatuera mig inom en överskådlig framtid, men behöver ha någon som är duktig på att rita. Kommer vara en blandning melllan new school och old school pinuppa med asiatiska drag o tyger. med realistiskt ansikte. Någon som känner för en utmaning=?

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem

elr så går du till din tatuerare med din ide så kan han/hon rita upp den åt dig också? så kan du sitta där o diskutera lite o ändra på saker o ting.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

elr så går du till din tatuerare med din ide så kan han/hon rita upp den åt dig också? så kan du sitta där o diskutera lite o ändra på saker o ting.

Vill gärna göra klart min bild först och sen låta tatueraren lägga sin touch, jag vill ha en någorlunda färdig idé, och itne bara 5 bilder och säga: En korsning på detta tack

Vid rätt bild så utkommer en belöning självklart

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk

Om du får dåligt med hjälp härifrån så är grafisktforum ett bra ställe att börja på: http://www.grafisktforum.org/

Finns en hel del människor där som är grymma!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adriankarlsson:

Vill gärna göra klart min bild först och sen låta tatueraren lägga sin touch, jag vill ha en någorlunda färdig idé, och itne bara 5 bilder och säga: En korsning på detta tack

Vid rätt bild så utkommer en belöning självklart

Ärligt talat så föredrar tatuerare ofta att bara få en idé, kanske nåt referensmaterial och sen få köra sitt race. Dessutom ingår det i priset och blir oftast mycket bättre än om någon annan ritar på ett papper. Papper och skinn funkar inte riktigt likadant tyvärr. Så jag tycker du ska höra med honom/henne först, det brukar bli bäst.

Permalänk

deviantART
Har hittat mycket inspirationer till mina tatueringar där!
Kanske ett bra ställe att börja på?

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W