Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Jan 2010

HP Pavilion dm1

Hej.
Nu när AMD har släppt zacate och jag behöver en ny liten bärbar så är jag på jakt efter HP's nya pavilion dm1.
Jag kan se den på den amerikanska HP sidan men inte på den svenska.
Jag har ringt HP sverige men personerna som svarar har tydligen inte fått information om vad HP säljer :S
Är det någon här som vet vart jag kan få tag i denna nya modell i Sverige? Eller åtminstone med svensk ström adapter.

Tack på förhand //Jimmy

Intel i7 3770k @ 4.4Ghz. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD R9 290X Arctic Xtreme III. Intel 320 120GB SSD. Evga Supernova G2 750w

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av sirlen:

Hej.
Nu när AMD har släppt zacate och jag behöver en ny liten bärbar så är jag på jakt efter HP's nya pavilion dm1.
Jag kan se den på den amerikanska HP sidan men inte på den svenska.
Jag har ringt HP sverige men personerna som svarar har tydligen inte fått information om vad HP säljer :S
Är det någon här som vet vart jag kan få tag i denna nya modell i Sverige? Eller åtminstone med svensk ström adapter.

Tack på förhand //Jimmy

Importera den från usa och skaffa en rese adapter för strömkabeln

Asus F550J - i7 4710HQ - 8GB RAM - GTX 850M - 240GB SSD.
"The truth makes sense to the enlightened ones. The ignorant ones wont believe any of it and will stay asleep."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Jan 2010

Jo det kanske funkar. Har dock för mig att hp sidan inte gillar när man inte kan skriva in en amerikansk adress. Någon som provat?

Intel i7 3770k @ 4.4Ghz. Corsair Vengeance LP 16GB. AMD R9 290X Arctic Xtreme III. Intel 320 120GB SSD. Evga Supernova G2 750w