Rekommendera en surfplatta, med vissa krav :)

Permalänk
Avstängd

Rekommendera en surfplatta, med vissa krav :)

Hej

Skulle behöva lite rekommendationer om existerande eller kommande surfplattor.
Den behöver vara på minst 10" men finns det 12" (eller motsvarande 1280x800/768/720 i upplösning) så är även den välkommen.
Windows är dessutom ett måste. Likaså behöver den ha minst en USB och minst 32gb hdd.

Finns ovanstående? Jag vet att Swec recenserade Paddy-T men utan att ha sett den så verkar den falla på bristfällig skärm så gärna någon annan.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Vet inte om du sett dessa? http://www.sweclockers.com/nyhet/13282-asus-visar-fyra-nya-su...

Har själv inte tittat igenom så noga, men ser ut som att den sista iaf upfyller kraven

Permalänk
Keeper of Traditions

Då det, säkerligen inom den närmsta tiden, kommer släppas massor av nyheter inom på denna front så kanske man gör klokt i att vänta lite och se vad som händer, om man nu inte har jättebråttom såklart.

Årets CES-show handlade väldigt mycket om surfplattor som jag förstått det.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd

Tyrgrim: Just det ja! Den sistnämnda där har jag också tittat på. Verkar passa mig perfekt Tack för tipset

Newklear: Det var ungefär så jag tänkte också, men jag är inte så insatt i vad som sker i branchen längre så tänkte om någon hade bra koll. Men kan gott vänta någon månad eller två. Det verkar stämma att väldigt mycket är på ingång

Permalänk
Skrivet av Damodred:

Men kan gott vänta någon månad eller två. Det verkar stämma att väldigt mycket är på ingång

Det kan nog vara så att man får vänta lite längre än en månad också... det är ju jättemycket spännande på gång, nya lanseringar och så. Men när nyheterna presenteras och recenseras i USA så brukar det ju dröja sin lilla tid innan de dykar upp i Sverige. Så var det ju också med Ipad.

Den finns en video som jämför snabbheten i sidladdning mellan Ipad och Blackberry Playbook som fick upp mitt intresse för den senare. Men är jag övertygad om jag vill ha en Playbook? Näe inte direkt. Just nu för mycket buzz och för få produkter i butik som man får klämma på.

Permalänk
Avstängd

Hmm, visa ord det där.
Det är nog sant, kanske får ställa in mig på april månad innan det jag vill ha dyker upp