Min UFO hardtrance låt

Permalänk
Medlem

Min UFO hardtrance låt

Försöker mig på hardtrance med UFO tema!

Nu orkar jeg inte mer så därför får den anses som färdig!

http://bjokib.com/music/2011/Strukt.Extraterrestrial.Contact....

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Fick lite små vibbar av Astral Projection

Dock tycker jag låten är helt ok,länge sen man höll till i den genren.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Jag har lyssnat en hel del på Astral Projection förut så det kan hända att jag har lite inspiration därifrån. Inte medvetet dock. Samplingarna har jag snott från diverse UFO relaterade videos på tuben... Finns mycket kul där

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Hedersmedlem

Lyssnade just igenom den, helt okej!

Har aldrig hört hardtrance innan (tror jag) så det var ny erfarenhet även där.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

Helt okey även om den börjar för starkt i början och pang på med allting.

tystnar lite för mycket när rösten snackar om 'disk' etc annars var den rätt skön.
Ingen skön orgasmlåt dock.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Oj! Jag fick lite rysningar och nostalgi-känslor. Sån här musik man lyssnade på när man var på LAN på 90-talet

Vad har du gjort låten i för program?!

Visa signatur

Säljer gymutrustning och träningsredskap på Gymkompaniet.se

Permalänk
Medlem

Den är gjord i Logic Pro. Kul at du gillar den

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Skönt sound. Lite tråkig melodi, men beatet och variationen gillade jag riktigt mycket!

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro