Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2011

Ny speldator 7.5 - 8k

hejsan, funderar som sagt på att inhandla en ny speldator. Har inte så stor koll på datorköp så vänder mig nu till er här på forumet.
Har kollat runt lite här på forumet och lagt ihop den här köplistan http://www.inet.se/kundvagn/visa/131106/2011-01-18

Datorn kommer att användas till spel som WoW, CS och Grid ifall det har någon betydelse.

Är det något ni tycker jag borde ändra/lägga till?

Hade tänkt att hålla priset runt 7500 - 8000kr.

Tack i förväg.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Apr 2008

Kanske lägga till äkta Windows om du inte har det.

Peter Holm
IT-konsult

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2011

kan tillägga att jag köper utan OS.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av bobbetobbe:

kan tillägga att jag köper utan OS.

"Bärbara Datorer: Köpråd"

Asus F550J - i7 4710HQ - 8GB RAM - GTX 850M - 240GB SSD.
"The truth makes sense to the enlightened ones. The ignorant ones wont believe any of it and will stay asleep."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ronneby
Registrerad
Mar 2006
Skrivet av bobbetobbe:

hejsan, funderar som sagt på att inhandla en ny speldator. Har inte så stor koll på datorköp så vänder mig nu till er här på forumet.
Har kollat runt lite här på forumet och lagt ihop den här köplistan http://www.inet.se/kundvagn/visa/131106/2011-01-18

Datorn kommer att användas till spel som WoW, CS och Grid ifall det har någon betydelse.

Är det något ni tycker jag borde ändra/lägga till?

Hade tänkt att hålla priset runt 7500 - 8000kr.

Tack i förväg.

Jag är lite nyfiken... vilken del av din lista gör att den här frågan är ställd i forumet för bärbara datorer?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2011

ojoj vilket fruktansvärt misstag av mig... får be om ursäkt för det.. trodde självklart jag var inne på forumdelen för stationära datorer..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av bobbetobbe:

ojoj vilket fruktansvärt misstag av mig... får be om ursäkt för det.. trodde självklart jag var inne på forumdelen för stationära datorer..

Haha inte så ovanligt...

Asus F550J - i7 4710HQ - 8GB RAM - GTX 850M - 240GB SSD.
"The truth makes sense to the enlightened ones. The ignorant ones wont believe any of it and will stay asleep."