Permalänk
Medlem

GTX 570 phantom

Hejhå!
Jag fick hem mitt nya gtx 570 phantom för ca 2 timmar sedan och OJ vilket kort, det är sjukt tyst när man har varit så van med mitt gamla 4850x2 .
Bara att ställa frågor till mig om kortet så svara jag så fort jag kan , som temp, fler bilder etc.

AMD 955BE
2 GB corsair 1333MHz
Antec 900 (gillar inte chassit)
Corsair TX 750W
Asus formula III
Scythe Mugen 2 rev B

GTX 570 phantom

Permalänk
Medlem

surt med nätverkskortet :/

annars äre ju fint!

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zakiras:

surt med nätverkskortet :/

annars äre ju fint!

Jo, hade juh inte tänkt på det så det blir av att sälja det och köpa nå usb nätverkskort

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Jo, hade juh inte tänkt på det så det blir av att sälja det och köpa nå usb nätverkskort

usch, hatar dem. mitt slutade fungera för 4 dagarsen..

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zakiras:

usch, hatar dem. mitt slutade fungera för 4 dagarsen..

Ditt vadå? Nätverkskortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Ditt vadå? Nätverkskortet?

ja,en sån usb sak :CC tror den brände.

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zakiras:

ja,en sån usb sak :CC tror den brände.

Hmm. Tråkigt!

Permalänk
Medlem

Jäklar vad snyggt det är

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

Jäklar vad snyggt det är

Man får tacka!

Permalänk
Medlem

Ahh! Fan vad avis man blir på det kortet! Det är ju rena drömkortet!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt kort.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini-ryttge:

Väldigt snyggt kort.

Skrivet av BlackDistortioN:

Ahh! Fan vad avis man blir på det kortet! Det är ju rena drömkortet!

Man får tacka ännu en gång.
Men tråkigt nog så är det inte byggt för att överklocka med
Ni kan se mera om det på overclock3d.net

Permalänk

Ser ut att vara solid PCB-kylning ? i så fall, mycket trevligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Ser ut att vara solid PCB-kylning ? i så fall, mycket trevligt

Vet inte riktigt hur jag ska svara men. Har du tid så kan du kolla på overclock3d.net .
Men det är grymt snyggt att PCB'n är phantom svart

Permalänk
Skrivet av kenix:

Vet inte riktigt hur jag ska svara men. Har du tid så kan du kolla på overclock3d.net .
Men det är grymt snyggt att PCB'n är phantom svart

Kollade och ja, det är en solid PCB-platta

Permalänk
Medlem

fyyyyy faaaaaaaaaaan vad fint.... allvarligt. 5p. Fast det inte var jätte fina bilder. Men det är fan asfint!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Kollade och ja, det är en solid PCB-platta

Lust är säga ett par ord vad det är. Såklart att jag har google till väga men men:)

Permalänk

5p för grafikkortet, 3 poäng för bilderna, 1 poäng för kabeldragningen, 1 poäng för chassit. 3p blev det!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

5p för grafikkortet, 3 poäng för bilderna, 1 poäng för kabeldragningen, 1 poäng för chassit. 3p blev det!

1 poäng för kabeldragningen förstår jag:D så litet chassi och så mycket kablar, samt att jag har borrat upp det lite. Men för att få en 5a i foto vad krävs då :D?. flera bilder?:)

Permalänk
Skrivet av kenix:

Lust är säga ett par ord vad det är. Såklart att jag har google till väga men men:)

En hel platta som fungerar som heatsink för PCB't(kretskortet) istället för såna där störiga enskilda heatsinks för varje chip.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

En hel platta som fungerar som heatsink för PCB't(kretskortet) istället för såna där störiga enskilda heatsinks för varje chip.

Man tackar!

Permalänk
Medlem

Håller på och fixar med nya bilder nu! så om 5 min kommer nya bilder upp.
Jag är ingen fotograf så jag gör mitt bästa

Permalänk
Medlem

fint kort och tack för bättre bilder

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kel:

fint kort och tack för bättre bilder

Man tackar!
Gjorde mitt bästa

Permalänk
Medlem

*Droooool*

De där måste ju va de ULTIMATA kortet för Folding @ Home.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

*Droooool*

De där måste ju va de ULTIMATA kortet för Folding @ Home.

Haha. Kallt går den iallafall
provade lite spel som jag har och nådde aldrig över 67° och jag har alla fläktar på lägsta hastigheten.
Nästan helt ljudlöst

Permalänk
Medlem

Jag har VÄLDIGT tråkiga nyheter
Strömen gick i dag och det finns inte ett skit kvar utav kortet .
Allt annat klarade sig.
SÅ det blev att sätta i mitt gamla 4850x2 igen =/

Permalänk
Skrivet av kenix:

Jag har VÄLDIGT tråkiga nyheter
Strömen gick i dag och det finns inte ett skit kvar utav kortet .
Allt annat klarade sig.
SÅ det blev att sätta i mitt gamla 4850x2 igen =/

bara reklamera då ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Jag har VÄLDIGT tråkiga nyheter
Strömen gick i dag och det finns inte ett skit kvar utav kortet .
Allt annat klarade sig.
SÅ det blev att sätta i mitt gamla 4850x2 igen =/

Fyfan... Kolla fall du kan få det på garantin!

Permalänk
Medlem

Jo jag hoppas att relkamation kommer funka.
Skärmen ser lite rolig ut med kortet i för att det blir som små fyrkantiga prickar på skärmen som pluppar upp typ hela tiden, och tillslut så är hela skärmen så och om man försöker starta ett spel så blir det att skärmen börjar att blinka och krashar.
Men inga prickar kommer upp om jag inte har några drivrutiner eller om jag är inne i fel säkert läge.