Tänkte bara påminna: Nu finns Bulletstorm och Crysis 2 demo på xbox

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2008

Tänkte bara påminna: Nu finns Bulletstorm och Crysis 2 demo på xbox

Nu finns Bulletstorm och Crysis 2 demo på xbox för de som inte vet eller glömt bort ladda ner NUUUUUU

Acta Non Verba - Stercus accidit sine mora
Citera för svar
Flickr
http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Trädvy Permalänk
Testpilot
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

Ändrade rubriken, tänk på att rubriken ska tala om vad tråden handlar om.

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005

Finns det till ps3 också?

|Intel i5 4670K@4.4GHz| |Asus Z97-A| |A-Data 16GB CL9 1600MHz| |ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC| |Samsung 850 Evo 500GB| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Green 3TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG IPS Display@74Hz|

Trädvy Permalänk
Medlem
Patrik Jonsson
Plats
Dalarna
Registrerad
Okt 2009

Då tar det nog inte så långt tid tills det kommer till PC också

PC: Intel 2600K 4400 MHz - Maximus V Gene - Corsair 2x4GB - GTX 680 - Intel 730 240GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell U2515H - Mionix Castor - Sennheiser HD558 - Ducky One MX Brown
Telefon: iPhone 6 16GB Whitetail 11.3

- Feedback - Kontakt - Regler -

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2007

Vill ha Crysis 2 Demo till PC ju =/

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nangijala
Registrerad
Okt 2009

Kommer det PC demo på dem? konsol går ju inte spela på

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2009

spelade på xbox360 redan, inte så imponerad. Kanske för att jag är van att spela shooters på PC, men visst, grafiken va snygg, lite ändringar spelmässigt, har ju inte tillgång till allt, men allt som allt, verkar vara OK spel. Bad company 2 bjuder på mera intensitet tycker jag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av hunden:

Ändrade rubriken, tänk på att rubriken ska tala om vad tråden handlar om.

Tack ska tänka på det i framtiden

Skrivet av Riddlz:

spelade på xbox360 redan, inte så imponerad. Kanske för att jag är van att spela shooters på PC, men visst, grafiken va snygg, lite ändringar spelmässigt, har ju inte tillgång till allt, men allt som allt, verkar vara OK spel. Bad company 2 bjuder på mera intensitet tycker jag.

Bulletstorm måste jag säga vart sjukt nice Men crysis vart segt och tråkigt, kommer nog inte bli bra om ni frågar mig

Acta Non Verba - Stercus accidit sine mora
Citera för svar
Flickr
http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Sep 2002

Startade mitt xbox för första gången på typ ett år, så har ingen koll överhuvudtaget. Men man måste alltså vara guldmedlem för att prova demot till bulletstorm? Kommer det komma helt free för oss utan guld?

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jul 2004

demo till PC!?!

:/

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Mar 2010

Är bulletstorm bra?

#framtiden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Behind you..
Registrerad
Sep 2003
Skrivet av KKay:

Är bulletstorm bra?

Helt okej skulle jag vilja säga, snyggt som f*n var det iaf.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Xi:

Helt okej skulle jag vilja säga, snyggt som f*n var det iaf.

Sweet

#framtiden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nangijala
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av Aeqvist:

Startade mitt xbox för första gången på typ ett år, så har ingen koll överhuvudtaget. Men man måste alltså vara guldmedlem för att prova demot till bulletstorm? Kommer det komma helt free för oss utan guld?

Jadå, icke guldmedlemmar brukar ju i vanlig ordning få vänta 1 vecka eller så.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Sep 2002
Skrivet av Megacrash:

Jadå, icke guldmedlemmar brukar ju i vanlig ordning få vänta 1 vecka eller så.

Alright, har aldrig använt det så har ingen koll

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!