Xsplit installeras fel!?

Permalänk

Xsplit installeras fel!?

Tja, jag har testat streaming programet Xsplit för att streama till own3d.tv Mitt problem är att när jag har installerat så säger installern att någon del i programmet inte installerades rätt. Någon som vet vad som är fel? Specs står i sig. Har win7 x64.
Tack på förhand

Visa signatur

CPU:Intel i7 4790k @ 4GHz | Cooler:NZXT Kraken X60 | RAM:Corsair Vengeance 16gb @ 1333MHz | Motherboard:Asus Z97-Deluxe + NFC & WLC | Graphics:Asus STRIX GTX 970 DC2 OC | Screen: Samsung TV LE32B658T5WXXE | Storage:SSD: Samsung 840 EVO Basic 120GB + WD Red 3TB X3 | Case:NZXT H630 | PSU:EVGA Supernova G2 850w Gold+ | Keyboard:Corsair Vengeance K70 Non-RGB Cherry MX Blue | Mouse:CM Storm Reaper Aluminum Gaming

Permalänk
Entusiast

fick också något konstigt meddelande, minns inte riktigt vad. men fungerade gjorde det i vilket fall som helst.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

fick också något konstigt meddelande, minns inte riktigt vad. men fungerade gjorde det i vilket fall som helst.

Aha, jag kan starta programet, med det tar skit lång tid för mig att logga in, fick också bluscreen av det, två ggr.

Visa signatur

CPU:Intel i7 4790k @ 4GHz | Cooler:NZXT Kraken X60 | RAM:Corsair Vengeance 16gb @ 1333MHz | Motherboard:Asus Z97-Deluxe + NFC & WLC | Graphics:Asus STRIX GTX 970 DC2 OC | Screen: Samsung TV LE32B658T5WXXE | Storage:SSD: Samsung 840 EVO Basic 120GB + WD Red 3TB X3 | Case:NZXT H630 | PSU:EVGA Supernova G2 850w Gold+ | Keyboard:Corsair Vengeance K70 Non-RGB Cherry MX Blue | Mouse:CM Storm Reaper Aluminum Gaming

Permalänk
Entusiast

tar väl 20 sek eller nått å logga in sen fungerar det som det ska. jag har aldrig haft några direkta problem som bluescreen dock.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Okej, får emaila dem och se vad det ger.

Visa signatur

CPU:Intel i7 4790k @ 4GHz | Cooler:NZXT Kraken X60 | RAM:Corsair Vengeance 16gb @ 1333MHz | Motherboard:Asus Z97-Deluxe + NFC & WLC | Graphics:Asus STRIX GTX 970 DC2 OC | Screen: Samsung TV LE32B658T5WXXE | Storage:SSD: Samsung 840 EVO Basic 120GB + WD Red 3TB X3 | Case:NZXT H630 | PSU:EVGA Supernova G2 850w Gold+ | Keyboard:Corsair Vengeance K70 Non-RGB Cherry MX Blue | Mouse:CM Storm Reaper Aluminum Gaming