Namn på ett gammalt flashspel?!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

Namn på ett gammalt flashspel?!

Jag söker namnet (eller länk till spelbar version) på ett gammalt flashspel. Beskrivning:

Ett skjuta-iväg-grej-så-långt-som-möjligt-spel med Anime-tema!

- Två "mätare" som går fram och tillbaka. En är vinkel, och den andra är kraft.
- Man sjukter iväg en snurrande grej (anime gubbe?).
- Man ska komma så långt som möjligt (antal meter)
- Man kan landa på anime gubbar som står utplacerade i ett visst interval. Antingen saktar man ner, får en liten boost, eller så får man en "special boost".
- Man har även 6 boost man kan använda när som helst. 3st när man är på väg uppåt, och 3 när man är påväg neråt.
- Cool anime grafik/ljud

Hoppas nån vet!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005
Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Malmö
Registrerad
Apr 2007

yeah, Nanaca crash
har fått 35000 i det skräpspelet. Fan vad man kan fastna - sitta och harva ;).

🖥 → Ryzen 5 2600@4,1ghz • Sapphire Nitro R9 390 • 16GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC (mITX)
💻 → SurfacePro 3 [i5 • 4GB ddr3 • keybaord + pen]
🖱 → Corsair m65 white / ⌨ → pok3r nordic white
📱 → Oneplus6
🎧 → Sennheiser momentum wireless & Logitech g930

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jun 2006

Åh det gamla spelet, folk lirade det i oändligheter. Jag brydde mig aldrig men nu fastnade jag lite (inget händer här på jobbet); hur fungerar "bonusarna"... hur utnyttjar man dom?

| Intel Core i7-6700K @ 4.2GHz | Asus STRIX GTX 1080 | Asus Z170 Pro Gaming | HyperX Predator 240Gb M.2 SSD | Corsair Force GT 240Gb RAID0 | 3x Intel 240Gb 320 | 300Gb Raptor @ 10,000 RPM | Samsung EcoGreen 2TB | 32 Gb Corsair Dominator Platinum 3000 DDR4 RAM | 1200w Corsair AX Professional |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borlänge
Registrerad
Maj 2009

Meh, Kitten Cannon är roligare

Windows 8 x64 | i7 2600k Stock @ 1.05V | P8P67-M Pro | Vengeance LP 1600MHz | Samsung 840 Pro + Crucial C300 64GB | R9 290 @ 1122MHz | Newton R2 650W | Define Mini | Y500 Laptop (650M SLI)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderbärke
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av TheSweede:

Åh det gamla spelet, folk lirade det i oändligheter. Jag brydde mig aldrig men nu fastnade jag lite (inget händer här på jobbet); hur fungerar "bonusarna"... hur utnyttjar man dom?

det står aerial uppe i vänstra Hörnet.

När den är blå så kan du använda dom blåa bonusarna och när den är röd kan du använde de röda bonusarna.

Röd skjuter dig uppåt, blå skjuter dig neråt(ger mer fart).

Detta gör du genom att vänsterklicka vart som helst!

Grå så kan du inte göra ett skit!

riktigt beroendeframkallande spel förresten