Hjälp att hitta spel! ps 1

Permalänk
Medlem

Hjälp att hitta spel! ps 1

Behöver hjälp att hitta ett spel ja minns ja spelade när ja var liten, det va nån typ att skräckspel

Minns bara 1:a banan, innan banan började så var det en orm med en high hat ( som worgens har i wow ) och pratade en massa skit. Tror inte jag klarade längre ( vågade )

Man var en kille tror man såg honom i third person, man fick börja med en pistol och något man slog med tror ja, iaf en pistol, sen klättrade man upp från någon grotta av något slag, sedan var det 3 hundar som attackerade som man skulle döda, sedan var det ett hus man kunde gå in i och sen var de nog massa man skulle döda där inne, sedan ute på gården, tror det var en kyrkogård så fanns det ett skjul man kunde gå ner i som var fullt med vatten, där så kunde man simma ner och kom till andra banan

Tror ja minns att när man dog så kom man till en bana vilket som, eller att man såg ormen med hatten

Något som känner igen spelet ? spelet är till ps 1, men säkert till andra konsoler med

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Behöver hjälp att hitta ett spel ja minns ja spelade när ja var liten, det va nån typ att skräckspel

Minns bara 1:a banan, innan banan började så var det en orm med en high hat ( som worgens har i wow ) och pratade en massa skit. Tror inte jag klarade längre ( vågade )

Man var en kille som hade vapen, pistoler och något man slog med tror ja, iaf en pistol, sen klättrade man upp från någon grotta av något slag, sedan var det 3 hundar som attackerade som man skulle döda, sedan var det ett hus man kunde gå in i och sen var de nog massa man skulle döda där inne, sedan ute på gården, tror det var en kyrkogård så fanns det ett skjul man kunde gå ner i som var fullt med vatten, där så kunde man simma ner och kom till andra banan

Tror ja minns att när man dog så kom man till en bana vilket som, eller att man såg ormen med hatten

Något som känner igen spelet ? spelet är till ps 1, men säkert till andra konsoler med

Owh, Indiana Jones... Skämt och sido så vet jag faktiskt inte. Sorry. Onödigt inlägg XD Ta inte bort!! ^^

Permalänk
Medlem

Lugnt, ja vet ju inte heller hur bra jag beskrivit dels min ålder senast ja spelade PS1 och min stavning haha

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lugnt! hittade spelet efter en hel del sökande!

Spelet heter shadow man

http://www.youtube.com/watch?v=pwt7FOe2k6k

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Lugnt! hittade spelet efter en hel del sökande!

Spelet heter shadow man

http://www.youtube.com/watch?v=pwt7FOe2k6k

Bra att du hitta. Förstår att det var tack vare mig ^^ Behöver inte tacka XD