Permalänk
Medlem

Leuge of legends

Vet att det finns flera trådar om Leuge of legens, men hittar inte svaret på min fråga där så tänkte att jag skapar en egen tråd.
När jag skapade mitt account idag, för övrigt första gången jag spelar detta spel. Så vet jag inte om jag skapade på Eu eller North america. Finns det något sätt som jag kan kolla detta på ?
Vart är bäst att spela Eu eller America ? Hoppas inte frågorna är allt för dumma, tänkte bara innan jag han lvla för mycket
Tack i förhand

Vänliga hälsningar
Magnus

Permalänk

Då du bor i EU så e det ju självklart bäst att spela i EU. Dom servarna ligger ju närmast och ger dig lägst ping. Har du laddat ner klienten ännu? När man laddar ner den så får man ju välja om man vill ha EU eller US klienten. Om du kommer in på EU klienten så e det ju bara att köra, om inte har du förmodligen registrerat dig på US. Avregistrera det kontot om det går och skapa då ett på EU.

Hoppas jag var till hjälp

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myrsloken91:

Då du bor i EU så e det ju självklart bäst att spela i EU. Dom servarna ligger ju närmast och ger dig lägst ping. Har du laddat ner klienten ännu? När man laddar ner den så får man ju välja om man vill ha EU eller US klienten. Om du kommer in på EU klienten så e det ju bara att köra, om inte har du förmodligen registrerat dig på US. Avregistrera det kontot om det går och skapa då ett på EU.

Hoppas jag var till hjälp

Absolut, tack så mycket. Jag laddade först ner Eu clienten, där fanns dock inte engelska som språk. Därav hamnade jag på US. Men laddade ner den igen, det var anglais eller vad de stod. Betyde visst engelska på franska

Permalänk
Skrivet av Pageup:

Absolut, tack så mycket. Jag laddade först ner Eu clienten, där fanns dock inte engelska som språk. Därav hamnade jag på US. Men laddade ner den igen, det var anglais eller vad de stod. Betyde visst engelska på franska

Haha, du e inte den enda som blivit förvirrad av det

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myrsloken91:

Haha, du e inte den enda som blivit förvirrad av det

förstår inte varför dom har franska som förvalt språk på Eu server, men men. Kändes lite surt att börja om också Hade dock bara blivit lvl 4 iof på US. För att vara lite Off-topic, Då man sätter ut "talent points" eller vad det är, kan man ångra sig och bygga om senare om man vill ?
Sen är det som jag har uppfattat det att man lägger ut sina poäng olika beroende på vilken class du mest spelar ? Har jag förstått det rätt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pageup:

förstår inte varför dom har franska som förvalt språk på Eu server, men men. Kändes lite surt att börja om också Hade dock bara blivit lvl 4 iof på US. För att vara lite Off-topic, Då man sätter ut "talent points" eller vad det är, kan man ångra sig och bygga om senare om man vill ?
Sen är det som jag har uppfattat det att man lägger ut sina poäng olika beroende på vilken class du mest spelar ? Har jag förstått det rätt ?

Ja, man kan ändra sina talentpoints hur mycket och när man vill. Vilket är rätt vanligt när man vill skifta mellan olika champions.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower