Duke nukem demo den 7 feb :)

Permalänk
Medlem

Duke nukem demo den 7 feb :)

Kan inte vänta,
Its time to kick some ass!

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem

Snart kommer det :3

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Avstängd

Oh, kommer ihåg när jag köpte det första 3dfx kortet med 4mb ram och köpte duke nukem 3d och quake1 på 90 talet. Läntar tills o få spela nya duke. Det fanns nåt liknande spel som andvände duke 3d grafikmotorn och man va en samuraj, är det nån som vet namnet på den titeln?

Permalänk
Medlem

Har inte läst något om ett Duke nukem demo, vart har ni läst det?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

* Shadow Warrior (1997)

Skrivet av silicon111:

Oh, kommer ihåg när jag köpte det första 3dfx kortet med 4mb ram och köpte duke nukem 3d och quake1 på 90 talet. Läntar tills o få spela nya duke. Det fanns nåt liknande spel som andvände duke 3d grafikmotorn och man va en samuraj, är det nån som vet namnet på den titeln?

Permalänk
Medlem

Hm vet du nåt ingen annan vet? det står ingenstans om det alla fall..

Permalänk
Medlem
Skrivet av silicon111:

Oh, kommer ihåg när jag köpte det första 3dfx kortet med 4mb ram och köpte duke nukem 3d och quake1 på 90 talet. Läntar tills o få spela nya duke. Det fanns nåt liknande spel som andvände duke 3d grafikmotorn och man va en samuraj, är det nån som vet namnet på den titeln?

Shadow Warrior? ;p

Permalänk
Medlem

Om man köpte boarderlands game of the year eddition så får man tidigare acces till demot, fick iaf ett email av gearbox där de kan ha insuerat att ett demo kommer den 7 feb. Kan dock ha misstolkat då det inte står någotstans att det är ett demo. Men mycket kan tolkas som att det är det.

http://img831.imageshack.us/img831/4367/dn1j.png

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem

Kan vara detta "Fuskbot" syftar på.
http://www.gearboxsoftware.com/vegas/
Fan att man inte kan åka till vegas över dagen!

Har inte hört ngt om skulle tyda på ett demo heller tyvärr :(.

P.s sorry fuskbot såg inte bilden du länka till :).
Är också med i first acsses club men jag fick då inget mejl :(.

Men vi hoppas VERKLIGEN att det är ett demo men tyvärr så är det nog lite för tidigt för det.
Jag tror det är så här att ett visst antal personer som är i vegas får prova DNF, alt se ngt exklusivt från DNF.

Permalänk
Avstängd

Shadow warrior va det jag. Tackar er som svarade på det.

Permalänk

nu minns jag det där dåligt men man hade väl ingen glädje av 3dfx-kort i Duke Nukem? det var väl dosbaserat?

quake 1 gick däremot att köra i openGL

jag kan minnas fel dock

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk
Medlem

Kommer ingen Duke Nukem Forever demo än, du blev nog bara lurad som visse blev på Crysis 2 demo och som vissade sig vara Crysis 1 demo när man hade tankat ner det till och med från gamershell

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Misstog den, tråden var död så brydde mig inte att skriva det, Iaf var en tävling som slutade den 7 feb, tyckte det var lite tid då jag fick den 3 så antog det var ett demo de prata om.

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem

Nu är det den 7e Feb. Demo plox

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

kommer demot till xbox också?

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530