Vet någon när Sandy Bridge kommer tillbaka med sina MB?

Permalänk
Medlem

Vet någon när Sandy Bridge kommer tillbaka med sina MB?

Tjenare!

Som överskriften lyder! När kommer moderkorten tillbaka? Är riktigt sugen på att köpa ett kort!

Permalänk
Avstängd

April.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Ingen vet helt säkert men det sägs att dem kommer tillbaka i början av april

Permalänk
Medlem

Läs artikeln på första sidan

Permalänk

Börjar lukta aprilskämnt från inte...
april april den kommer i maj =(

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Hedersmedlem

Problemet är att alla skall ha nya kort samtidigt och det vet då tusan hur länge det tar för Intel att komma ikapp.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Skrivet av MaLo:

Problemet är att alla skall ha nya kort samtidigt och det vet då tusan hur länge det tar för Intel att komma ikapp.

Tar nog ett bra tag för dem.

Permalänk
Medlem

Även om produktionen ska vara fullskalig igen i April så ska man nog inte räkna med att det kommer finnas kort tillgängliga redan i April. Detta då att man först ska ersätta de kort som har reklamerats samt förse OEM producenter med kretsar i första hand.

Skulle jag sätta pengar på när kort finns fullt tillgängliga för slutkund igen skulle jag säga mitten/slutet Maj kanske t.o.m början Juni.

Permalänk

Dom skulle väl börja trilla in i slutet på februari men innan tillverkningen når sin topp igen tar nog till april. Hoppas jag hinner få mitt extreme 4 i slutet på feb.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS