Permalänk
Medlem

elite 430 mod och sleving

Hej hade tänkt att moda ett 430 chassi men jag hittar inget att moda tills jag kom på att jag kunde måla hela saken. men vilken färg ska jag välja?
Och måsta man ha ett modelärt nät aggregat för att sleava

Permalänk
Medlem

Nej, du kan köpa förlängare till kontakterna som du sedan sleevar och gömmer de osleevade delarna bakom moderkorts plåten.

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk

men det förstör ju luft flödet väl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jezpur:

Nej, du kan köpa förlängare till kontakterna som du sedan sleevar och gömmer de osleevade delarna bakom moderkorts plåten.

Jo, men detta fungerar inte för alla kablar och det blir ännu mer kablar i ett redan litet chassi.

Skrivet av memoryofrage:

men det förstör ju luft flödet väl

Beror ju på hur han drar dom.

Jag tycker att du ska beställa sleeve från tex Djungelapa och sätta dig ner och sleeva. Ett modulärt agg är inget måste, oavsett om du har standard eller modulärt måste du ta loss kablarna från kontakterna.

Permalänk
Medlem

kan man ta ut kablarna från nät agget även om det inte är modelärt. och kan någon ge ett förslag på vilken färg jag ska måla chassit i

Permalänk

Vilken fÄRG SKA JAG MÅLA CHASSIT I

Permalänk

Orange på utsidan och vitt på insidan

Permalänk
Medlem
Skrivet av x-mod:

kan man ta ut kablarna från nät agget även om det inte är modelärt. och kan någon ge ett förslag på vilken färg jag ska måla chassit i

Knallrosa utsida, vita fläktar och orange insida. Komplettera med vit sleeving. Win.

Permalänk
Medlem

rosa

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

vänta nu..varför dampar memoryofrage?..det är väl endå x-mods tråd...elr är det samma snubbe?

aja..till x-mod iaf..nej du kan inte ta loss sladdarna ur ett icke modulärt nätagg. elr isåfall får du löda loss dom..men det är ganska dumt om du inte är duktig på det.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

En förklaring x mod är min bror och min idee är vit utsida limegron insida