Permalänk
Medlem

Logitech G700 uppskattningstråd.

Någon mer som använder Logitech Wireless Gaming Mouse G700 och gillar den?

Är bland det skönaste jag använt. Grymt bra grepp med den där ruggade plasten och sköna gummiknappar.

Permalänk
Medlem

jag kör den och har gjort i ett halvår nu kanske och har inget och klaga på, skulle kunna tänka mig att flytta ner macro knapparna som sitter vid pekfingret lite, skulle kanske hitta lite mer användning för dom då, tum knapparna är däremot underbara. btw kör du sladd eller utan, själv upplever ja inte att det funkar lika bra när man lirar något fps spel utan sladden i

Permalänk
Medlem

Ja precis. Håller med om att macro knapparna sitter en smula för långt borta. Brukar också köra med sladd vid precisions spel fast är inte säker om det gör skillnad. Kan vara min fantasi.

Permalänk
Medlem

Har varit sugen på en länge nu. Men köpet får vänta ett tag till.
Verkar vara en kalasmus!

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=603222

Är också riktigt sugen på en.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Själv kör jag utan sladd. Tycker sladden är rätt styv så drar alltid ur den innan jag startar ett FPS spel. Märker ingen skyllnad på responsen med eller utan sladd.

Håller med om att knapparna sitter lite långt bak men andvänder dom mycket ändån. Brukar ha dom till att kasta granater i fps spel.

Visa signatur
Permalänk

hur är materialet ? jag är ganska sugen på en sån mus dock så är jag en ganska hardcore användare xD alla mina mus tappar färg, och lämnar svettfläckar. Hur är det med denna mus ? kommer det att lämna ifrån sig en svart svettmärke? är det gummi ?