Ett Bigfoot nätverkskort på tradera.. värt att investera?

Permalänk
Medlem

Ett Bigfoot nätverkskort på tradera.. värt att investera?

*BORT*

borde man fynda?=)

Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.

Permalänk
Medlem

Du kommer inte märka någon skillnad i ping.

Så om du inte har problem med det integrerade är den värdelös (jag äger en).

Edit: Trodde du ärligt talat att det skulle bli någon som helst "reklam" för ditt kort genom att skriva på ett dator forum? Tvivlar på att någon här har något positivt att säga om det kortet...

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk

Jag skulle slå till direkt, speciellt när den som säljer bor på samma lilla ort (byhålla) som en och dessutom har samma förnamn (Jokke) , risken att då blir lurad är minimal.

Annars suger kortet, ingen märkbar skillnad är det. Vilket väl är orsaken till att den andra i Vinslöv säljer sitt kort.

Ett tips är annars om man hittar ett fynd så tig, skapar man trådar så finns risken att fler bjuder på det fynd som man hittade. Man kan däremot skapa en tråd utan att länka till det aktuella fyndet och fråga hur mycket denna sak är värd.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Jag skulle slå till direkt, speciellt när den som säljer bor på samma lilla ort (byhålla) som en och dessutom har samma namn, risken att då blir lurad är minimal.

Annars suger kortet, ingen märkbar skillnad är det. Vilket väl är orsaken till att den andra i Vinslöv säljer sitt kort.

Du förtjänar en klapp på axeln!

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

Jag tycker du borde köpa det. Den där Jokke i Vinslöv verkar vara en schysst och ärlig person som inte försöker vilseleda någon. (?)

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Jag hänvisar till regel § 9
Marknadsföring och försäljning

Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.