QA-Testare Sökes till Precursor HL2 SP Mod

Permalänk

QA-Testare Sökes till Precursor HL2 SP Mod

Hej kära sweclockare!

Arbetet på ett litet SP-äventyr jag snickrat med är snart över.
Nu behöver jag ER för att testa och tycka till om det!

Maila precursormod@gmail.com för att ansöka!
See lite smakprov nedan.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Tack!

Har fått in ett par ansökningar men är alltid välkommet med fler!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Finns det en changelog för byggena?
Ska testa det mer idag, har la inte haft så pass tid..

Edit: vart vill du ha alla noteringar/förbättringar/synpunkter etc? Gmail eller här?

Permalänk

Finns en hemlig changelog.

Synpunkter tar jag helst via e-mail men du får gärna dela med dig lite vad du tyckte här.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mr.Schnucky:

Finns en hemlig changelog.

Synpunkter tar jag helst via e-mail men du får gärna dela med dig lite vad du tyckte här.

Hehe secret, me like.
Ok, du får det väsentliga och lite annat via din gmail då, sen delar jag med mig lite om vad jag tycker om precursos:)

Edit:

Nu har jag spelat genom hela Precursors och spelet är fantastiskt. Jag fick en genuin HL2 känsla rakt genom hela spelet och ser jävligt gärna framemot en ny version. 5/5 sofar:)

Ok, kanske var lite mörkt på sina ställen men det är det i HL serien också hehe, på några ställen fick man klura lite extra på vad man skulle göra men visst gick det an.

Har egentligen inget att klaga på faktiskt utan det är lite smått här och där som man kanske kan fixa till.

Skall dock nämnas att jag hade lite problem med att det hängde sig vid laddningar men det är till 95% beroende på min dator.

Är det några fler från swec som testar och isåfall hur många?

Permalänk

Är runt 3-4 stycken som testar från SweC tror jag. Söker inte bara här och vet ej om alla nämner var de hittade annonsen så att säga.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mr.Schnucky:

Är runt 3-4 stycken som testar från SweC tror jag. Söker inte bara här och vet ej om alla nämner var de hittade annonsen så att säga.

Bara 3-4 från swec? Lite ab en besvikelse, förväntade mig mer HL nördar

Spelet var sjukt kul imo och är ett måste att spela, får ni in några fler kapitel så att det bara inte är 5-6 så skulle jag nog fan köpa det