Gta IV (4) ORGINAL Fråga om No-CD crack

Permalänk

Gta IV (4) ORGINAL Fråga om No-CD crack

Hejsan, jag har GTA IV Orginal köpt! Och min fråga är, går det att köra spelet med NO-CD Crack? Är lite små jobbigt att behöva sätta in cdskivan hela tiden.. jaja kalla mig "lat", Men jag är bekväm av mig. Någon som testat detta och kan säga om det fungerar? Eller fackar det upp hela spelet så att man inte kan logga in med sitt riktiga xbox-live konto.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

"§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta förbjudet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna."

Jag tycker no-cd crack faller under piratkopiering, då du använder en modifierad exe/register filer för att undangå kopieringsskyddet

Permalänk
Skrivet av Xenospore:

"§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta förbjudet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna."

Jag tycker no-cd crack faller under piratkopiering, då du använder en modifierad exe/register filer för att undangå kopieringsskyddet

jaja Jag förstår vad du menar. Men har ändå köpt spelet orginal. och jag menar inte på något sätt att jag har tankat ner spel och undrar hur jag får igång det. Men aja . det Löste sig iaf.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Om du har köpt spelet så behövs ingen CD för att spela. Jag har köpt mitt över Direct2Drive och så vitt jag vet så är installationen den samma, dvs du behöver ej skivan!

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Skrivet av Jappse:

Om du har köpt spelet så behövs ingen CD för att spela. Jag har köpt mitt över Direct2Drive och så vitt jag vet så är installationen den samma, dvs du behöver ej skivan!

Har du köpt det på skivan så behövs skivan om de inte kommit upp med någon ändring nyligen som man inte fått reda på.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jappse:

Om du har köpt spelet så behövs ingen CD för att spela. Jag har köpt mitt över Direct2Drive och så vitt jag vet så är installationen den samma, dvs du behöver ej skivan!

Läs nedan.

Skrivet av WolfOfVengeance:

Har du köpt det på skivan så behövs skivan om de inte kommit upp med någon ändring nyligen som man inte fått reda på.

Det enda som kommit genom patchar är att man ska kunna slippa Rockstar inloggningen.
Skiva krävs vid retail.

Visa signatur

PC #1: 60GB Corsair Nova2 Series|Samsung Spinpoint 250GB, WDC 500GB, WDC 1TB, WDG 1TB, Seagate 1TB|BENQ G2222HD, BENQ G2400W|Fractal Define R3|MSI 790XT-G45 Crossfire|Phenom II 720 BE X4 3.5GHz|Sapphire HD5850 1GB 725/1000|4GB DDR2 800MHz|Corsair 650W TX PSU|Logitech G15 Blue|ACE EDGE 3200|Corsair HS1A|Asus XONAR DX|Logitech X-530 | HD555.
PC #2: i5 2500k 4.2GHz|8GB DDR3 1600MHz|HD6970 Crossfire|850W Corsair|60GB SSD|WDC 1TB

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Jag förstår hur du tänker, men tyvärr faller det ändå under §7. Oavsett om du har köpt spelet eller inte så handlar det om att kringgå ett kopieringsskydd.