Permalänk

ASUS U36Jc, Silverfärgad?

Tjenare

Jag vet att u36JC är relativt ny på marknaden och att allting kanske inte har landat än så att säga. Men är det någon som har en hum om vart man kan få tag på den silverfärgade varianten i sverige?

Den finns, så mkt vet jag. Den verkar gå under modellbeteckningen "ASUS U36Jc RX194V" (dock inte helt säker på det)

mvh Carl

Permalänk
Inaktiv

Hej!

I Sverige kommer Asus fokusera mest på den svarta modellen då vi tyckte internt den va den snyggaste. Eventuellt kanske några kunder tar in silver. Tyvärr lite luddigt just nu eftersom den är så ny.

Permalänk

Attans... jag som tycker den silverfärgade modellen är den snyggaste 13" laptop som gjort! Men smaken är väl olika!

tack för svar iaf

Permalänk
Medlem

Du kan få tag i ett antal olika varianter av den silvriga från tyskland till samma, i många fall billigare belopp inkl frakt från tyskland. exempel med 8 cellsvariant 810 €...

När vi ändå har ASUS på tråden, hur kommer det sig att det BARA är komplett som får vara återförsäljare av 8 cells varianten? Detta antagande gör jag utifrån att det bara är komplett(och deras dotterbolag inwarehouse) som har tagit in den hittills. Vad har de betalt er för att få exklusivitet av denna magnitud? Motsvarande dator kostar minst 25% mindre i tex DE och USA.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Redstorm:

Du kan få tag i ett antal olika varianter av den silvriga från tyskland till samma, i många fall billigare belopp inkl frakt från tyskland. exempel med 8 cellsvariant 810 €...

När vi ändå har ASUS på tråden, hur kommer det sig att det BARA är komplett som får vara återförsäljare av 8 cells varianten? Detta antagande gör jag utifrån att det bara är komplett(och deras dotterbolag inwarehouse) som har tagit in den hittills. Vad har de betalt er för att få exklusivitet av denna magnitud? Motsvarande dator kostar minst 25% mindre i tex DE och USA.

den är inte låst på något sätt...den blir billigare med mindre batteriet plus att det mindre batteriet är mer slimmat med resten av chassit. Därför har de flesta valt att sälja den i utförande med lilla batteriet och sälja stora batteriet som tillbehör.

Permalänk
Medlem

Jag vill också ha den silver-färgade varianten! Skriv gärna här om någon hittar den någonstans.

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, ASUS P5W Deluxe, 2048 MB DDR2 PC6400, ASUS Geforce 7600 GT SILENT, LG L1980Q (19" TFT 8 ms)

Permalänk

Jag gav upp mitt letande. Även den svarta versionen verkar svår att få tag på och desperat som jag är slog jag till på en Acer 3820TG