Många nya guldkorn i SweClockers galleri

Permalänk
Melding Plague

Många nya guldkorn i SweClockers galleri

Det råder ingen brist på duktiga moddare i SweClockers galleri. De senaste veckorna har många passat på att sätta personlig prägel på sina datorsystem. Här är några av höjdpunkterna.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Kul att sweclokcers uppmärksammar duktiga byggare

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Ja, det fanns en tid då datorn fans i hela två färger, grå eller mera grå

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

bra att ni visar upp

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tackar för att man får vara med trodde jag drömde först (a)

Visa signatur

Gigabyte EP45-DS3, Intel E5200@3.33GHz ,Kingston 2x2GB 800Mhz, Gigabyte HD4850,Club3d HD4850OC, Corsair VX550 ,SEA 500GB, WD 500GB, WD 600GB, Antec 300(moddad), Nexus CPU cooler, Zalman fan controller, Nexus Ram kylflänsar, 5 chassi fläktar, neon. Samsung 23,5" http://www.sweclockers.com/galleri/6599-pexxs-antec-300

Permalänk

Borde komma upp mer av dessa nyheter.. känns lite som att det borde varit uppe på tapeten för flera år sen med. (iofs har ett par strögallerier varit uppe då och då men iaf. lite fredagsläsning är alltid skoj)

Men vad hände med varje veckas populära tråd i forumet?
inte sett till några notiser om det på flera månader. väldigt tråkigt.
Folk kanske inte tittar redigt för de finner att det mesta inte riktar sig till just sig utan till andra och lyfter man då fram ett par trådar då och då kanske det blir ett lyft för forumet?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

man kanske ksulle lägga upp lite bilder efter inköp av vattenkylning

Permalänk

detta är bra sånt man hoppas att man får vara med i någon gång Bra jobb alla moddare!

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk

Bra idé det här att omnämna gallerierna bland nyheterna. Mycket nyheter är fantastiskt

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D - KFA2 RTX 3060 Ti 8 GB -
MSI MPG B550 Gaming Plus - HyperX Fury 3600 Mhz 16 GB
WD SN550 NvmE 1 TB - Corsair AX850
Cooler Master GT301 - Peerless assassin 120 SE

Permalänk
Medlem

Fick en liten chock när jag såg mitt bygge på förstasidan, riktigt roligt att få vara med.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD_PERA:

Ja, det fanns en tid då datorn fans i hela två färger, grå eller mera grå

Nja, snarare beige utanpå och grå inuti

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Gillar starkt de gamla beiga datorerna. Kanske skulle bygga en själv i kompakt format...

Eller modda en flatscreen med beigehölje, vad sägs?

Permalänk

"Monstersystem i all ära, SmOOthy klämmer in det mesta och lite till i ett minimalt Lian Li 354B"
Nja, jag skulle inte säga att det sitter *i*.

Permalänk
Medlem

Haha pinsamt SC! Jag gjorde ett skämtgalleri som syftade på hur låg standard gallerierna ofta håller här.
O så skaparna ni denna artikel och tar bort mitt galleri. Pinsamt! Vad hände med yttrandefriheten? Tål ni inte lite kritik?

Men grattis till er som kom med!

Permalänk
Inaktiv

Trevligt att få vara med på Guldkorn igen :DDD (Ibland får man väl skryta)
Tackar