Permalänk

Söker bra datorforum

Som topic, söker ett bra forum på internet som man kan posta frågor om det är något fel på ens dator, och få support.

Visa signatur

De är bara en sjuk grej.

Permalänk
Medlem

Sweclockers.com - Hallå?:D
Techsweden.org
Nordichardware.se
windows7forums.com

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/61-stationara-datorer-suppor... är vad du söker och sniffa klistret innan, tack.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jannemedkorven:

Som topic, söker ett bra forum på internet som man kan posta frågor om det är något fel på ens dator, och få support.

Troll!? Eller du menar support till företag eller liknande?

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Medlem

Lyfter tråden lite och lånar även den.
Söker själv någon tekniksida/forum som inte är frälst åt visst håll samt skriver negativa saker om andra företag och inte har en massa troll i forumet som härjar fritt.
Alltså, inte något datorforum utan nyhetssida som talar om ALLA intressanta elektronikprodukter som släpps på marknaden.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Haha, skön trådstart!

Anar en viss bitterhet i TS inlägg. Någon som har ett par obesvarade trådstarter i nacken?

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Pnorberg:

Lyfter tråden lite och lånar även den.
Söker själv någon tekniksida/forum som inte är frälst åt visst håll samt skriver negativa saker om andra företag och inte har en massa troll i forumet som härjar fritt.
Alltså, inte något datorforum utan nyhetssida som talar om ALLA intressanta elektronikprodukter som släpps på marknaden.

Feber.se (nyheter om allt möjligt, elektronik osv).

till TS:

Själv använder jag SweC till nästan allt. Förutom vattenkylning då jag vänder mig till Xtremesystems.org

Visa signatur

[Project]
WING X99