crysis 2 demot logg in problem hjälp !!

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lidköping
Registrerad
Maj 2010

crysis 2 demot logg in problem hjälp !!

Hej! fattar inte varför man inte kan logga sig in på crysis 2 demot ? det laddar en jätte liten stund i spelet men sen förvinner logg in rutan. Någon som vet vad som händer med demot eller ? jag kan inte logga mig in på min crysis sida heller jag vill gärna ha hjälp Mvh.

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Sep 2002

Många som har problem med att logga in på demot. Detta att EA inloggningsservrar är överbelastade. Märkte att igår pga. så stort påtryck så fungerade det inte ens att logga in på BF BC2.

Intel Core i7 2600k @ 4.5GHz 24/7 Vattenkyld, Asus Maximus IV Extreme, 4x4GB Corsair Dominance 1600MHz (8-8-8-24), SLI Gainward GTX 580 "GOOD" Edition 1536 MB Vattenkylt, Intel X25-M G2 SSD 120GB, 2x Intel 320 120GB RAID 0, Corsair Obsidian 800D, Corsair CPMSU-1200AX 1200W

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lidköping
Registrerad
Maj 2010

Vad kan man göra då ? vänta å se om det blir bättre eller ? för dom borde väl jobba på att lösa domma problemen nu eller ? Mvh.

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

ja du är inte ensam, jävla skit demo varför släppte dom inte en sp demo istället man kan spela i lugn o ro, palla login errors..

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Jun 2005

Jag får: cant connect to host om jag försöker gå in i ett spel, sen har alla servrar 0 i ping... Skulle föredragit singleplayer demo

Ryzen 1700 @ 3.86ghz, Palit GTX 1080 GR Premium

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Sep 2009

Shameless advertising
Multigamin Clan
http://swcteam.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Dec 2008

Jag har lyckats komma in men de flesta servrar (som faktiskt har plats) säger server full, när man väl kommer in i nån lista får man inte börja spela och det går inte att skriva i chatt. Fattar inte vad som händer :/!

Dator:[Core i7 3770K @ 4,3ghz][Corsair H80i][Radeon HD7970][Mem12gb1600 Corsair][256gb SSD][1,5tbHDD][OS:Win7Ulti][Byggdes:20130616]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Jun 2005

sitter oxå fast i en chatt suger hårt. dom kunde sagt att det var ett chatt spel på 1.5gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2005

Gäller att vara snabb och filtrera bort onödiga serverar. Folk hoppar in jätte ofta.
Har spelat för mycket då jag är sjuk utan problem, igår hade jag lite problem med att jag blev disconnected men annars så.

|Intel i5 4670K@4.4GHz| |Asus Z97-A| |A-Data 16GB CL9 1600MHz| |ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG Strix Gaming OC| |Samsung 850 Evo 500GB| |Samsung 840 Evo 250GB| |WD Green 3TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG IPS Display@74Hz|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Jun 2005

nåja får väll logga in kl 5 på lördags morgonen eller nått, kanske hjälper om inte så många är ute då.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Alvesta
Registrerad
Okt 2010

Jag satt även fast i chat momentet i en server men sen letade jag upp en server med ping och då kom jag in;)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

funkar ju fortfarande inte att logga in ens..

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2009

Prova dra ner det via steam eller nonsteam beroende på vad du har nu

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
vaggeryd
Registrerad
Apr 2010

Lånar tråden lite om jag får,?

Har hämtat hem demot från Steam och när jag loggar in inne i spelet så kommer det upp en error där det står, "please check your internet connectivity" har googlat lite men får inte upp något bra svar,
kanske nån här vet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2008
Skrivet av xps_martin:

Lånar tråden lite om jag får,?

Har hämtat hem demot från Steam och när jag loggar in inne i spelet så kommer det upp en error där det står, "please check your internet connectivity" har googlat lite men får inte upp något bra svar,
kanske nån här vet?

Läste du överhuvudtaget igenom tråden och TS inlägg innan du frågade? Som sagt, EA har problem med sina servrar.

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
vaggeryd
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av Neonxz:

Läste du överhuvudtaget igenom tråden och TS inlägg innan du frågade? Som sagt, EA har problem med sina servrar.

Ja det gjorde jag, men tänkte att min brandvägg kanske har blockat spelet eller något.
Men det är väl bara att vänta och se om dom fixar problemen då

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tullinge
Registrerad
Jun 2005

kom faktiskt in på morgonen vi 5 igår men då var det iofsig bara jag och 2 andra som spelade och de flesta servrar var tomma. tänkte testa idag igen nu men då funkar det såklart inte: connection to host failed på alla spel jag försökt joina. då är nästan alla spel fulla.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Jag kommer fortfarande inte in i Crysis 2 Demot, vad är problemet?

Står bara att jag har fel inloggnings uppgifter, fast det har jag inte.

Hoppas att det här inte händer när man köpt spelet.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lidköping
Registrerad
Maj 2010

Jag har löst problemet med det nu iaf. jag gjorde ett nytt inloggnings konto inne i spelet istället för att göra det på mycrysis.com. Om du gör kontot via mycrysis.com på nätet så fungerar det aldrig. Så testa att göra ett nytt konto inne i spelet istället. Men då får du hitta på en epost. Du kan inte ta den epost du har i dagens läge. Alltså får du hitta på ett som du aldrig har haft förut för att kunna komma in i spelet samt lösenord. Då ska det fungera alldeles utmärkt. Gjorde det för mig iaf och jag kan komma in jämt på mitt påhittade konto

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av DeathAdder89:

Jag har löst problemet med det nu iaf. jag gjorde ett nytt inloggnings konto inne i spelet istället för att göra det på mycrysis.com. Om du gör kontot via mycrysis.com på nätet så fungerar det aldrig. Så testa att göra ett nytt konto inne i spelet istället. Men då får du hitta på en epost. Du kan inte ta den epost du har i dagens läge. Alltså får du hitta på ett som du aldrig har haft förut för att kunna komma in i spelet samt lösenord. Då ska det fungera alldeles utmärkt. Gjorde det för mig iaf och jag kan komma in jämt på mitt påhittade konto

Tack det funkade för mig med på ditt vis.

Fan gillar verkligen allt med det här spelet det träffar alla mina weakspots. Allt från ljudval till känsla i vapen och atmosfär. MP verkar superkul. Allt som var bra med COD är med fast nu går det snabbare.

Att det inte är så krävande är ju helt gudomligt, för spelet är snyggt.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lidköping
Registrerad
Maj 2010

Ja visst är det as snyggt tycker jag med jag maxxar det spelet på max med mitt skyhögt klockade 5850 BE med 60 och 70 FPS jag tycker verkligen inte att man ska klaga på det spelet som många gör med sitt DX 11 tjöt hela tiden. Spelet är redan snyggt i grafiken. Var mer ska man begära igentligen.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Lidköping
Registrerad
Maj 2010

Men spara ditt nya inloggningskonto så du har det nu framöver tills hela spelet kommer den 25 mars

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Ja eller hur, jag antar att det auto sparades, får se strax