Tips på modern shooter, inte för krävande

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2002

Tips på modern shooter, inte för krävande

Tjena, finns det några bra shooters för 6-7pers typ Rainbow Six Rouge Spear eller liknande?
Vi är ngr som ibland lirar COD1. Ingen är någon riktig gamer så COD1 eller möjligen COD2 är vad systemen klarar av.Thx

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2008

wow de va inte nytt system inte klarar du ens att boota in i windows med sp3 med den riggen?

hmm för o svara på din fråga, kan liero vara kul spel, man är små maskar som springer runt o skjuter varann i 2d.. sen finns de midtown madness som bilspel..
men shooter... då ere quake som gäller.. quake fortress speciellt o såååå roligt

new main rig---i7 6700k,CM Hyper 212evo@63c load,MSI OCv2 GTX1060 6gb H110-I pro mitx, 2x8gb 2133mhz, 250gb 850 Evo + 500gb apple hdd, FD integra 550w 80+, Fractal Design Nano-S mITX
Main Rig--- 2700k,Scythe Samurai ZZ @ 54c load ASUS GTX970 Black OC edition @ 52c load GA-B75-D3H, 2x4gb xms3 1333mhz, 128gb SSD + 4x500gb lagring, OCZ Modxstream Pro 600watt, In-win Dragon Slayer chassi LaptopLenovo Legion y720, Gtx1060, i7 7700hq, 16gb 2133, 250gb ssd, 1tb hdd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Mar 2003

Hederliga Soldat fungerar på alla datorer och är hur kul som helst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Gtoxed:

wow de va inte nytt system inte klarar du ens att boota in i windows med sp3 med den riggen?

hmm för o svara på din fråga, kan liero vara kul spel, man är små maskar som springer runt o skjuter varann i 2d.. sen finns de midtown madness som bilspel..
men shooter... då ere quake som gäller.. quake fortress speciellt o såååå roligt

Nej jag har ett nyare system, har bara inte uppdaterat

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av svanter:

Nej jag har ett nyare system, har bara inte uppdaterat

dod 1.6 (day of defeat) är kul, borde gå att spela utan problem.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Okt 2009

wolfenstein enemy territory borde utan problem funka för dig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2007

"True Combat: Elite" är ganska kul, lirade det med min bror ett tag tillbaka. Tror inte att det kräver så mycket och det är gratis så det är bara att prova om du tycker det verkar intressant.

Här ett random youtube-klipp på hur det kan se ut:
http://www.youtube.com/watch?v=djCjETi7pbE

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Brastad
Registrerad
Maj 2007

Delta Force Black Hawk Down.
Det kan ju funka med dom tidigare också.

"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel."
Bertrand Russell.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av phooka:

Ok thx, det var ngt sånt jag hade tänkt mig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Cheers:

"True Combat: Elite" är ganska kul, lirade det med min bror ett tag tillbaka. Tror inte att det kräver så mycket och det är gratis så det är bara att prova om du tycker det verkar intressant.

Här ett random youtube-klipp på hur det kan se ut:
http://www.youtube.com/watch?v=djCjETi7pbE

Ok thx, bra tips!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Son
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av phooka:

Delta force ftw!

Faktiskt det första shooter spelet som jag spelade online