Permalänk
Medlem

Letar efter en tatuerare

Hej jag letar efter en tatuerare (låter kanske lite konstigt) men träffa han i thailand (phi phi) för ca 1 månad sen, han var från stockholm, ca 25 årsåldern kanske, rätt mycket tatueringar (nästan överallt)
Iallafall, han har en text på ryggen som jag gärna skulle vilja veta var det står där, den var riktigt bra men problemet är att jag inte kommer ihåg var det stod? har letat överallt, puh. Nån som kan veta vem han är tro hehe

Permalänk
Medlem

Inte säker på om det är rätt men finns en kille på Lifestyle tattoo i sumpan som är väldigt gaddad och var i thailand runt den tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cuda99:

Inte säker på om det är rätt men finns en kille på Lifestyle tattoo i sumpan som är väldigt gaddad och var i thailand runt den tiden.

Haha tack ska du ha ! nu ska jag bara med å fråga var det står på hans rygg, hehe. tack tack än en gång!!

Permalänk
Medlem

Ingen fara, dom är trevliga på det stället. håller på och gör min tattuering där nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av cuda99:

Ingen fara, dom är trevliga på det stället. håller på och gör min tattuering där nu

Okay han verkar inte eller vill inte svara när jag skriver till han, men om du har lust å fråga någon eller han själv vad han har för text på ryggen så hade de vart grymt snällt / Robin

Permalänk
Medlem

Kan kolla senare idag när jag är där.

//Cuda

Permalänk
Medlem

Snackade med han idag, det är dom 7 dödssynderna han har på ryggen, fick dock inte nån bild då han vart upptagen med en kund när jag var klar och hade kunnat ta bild, Hoppas det hjälper lite iallafall.

//Cuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av cuda99:

Snackade med han idag, det är dom 7 dödssynderna han har på ryggen, fick dock inte nån bild då han vart upptagen med en kund när jag var klar och hade kunnat ta bild, Hoppas det hjälper lite iallafall.

//Cuda

Tack än en gång!!=) Det hade ju varit trevligt med en bild, du ska inte dit igen eller? vad gjorde du för motiv då?
Jag hittade orden men hade velat se vilken ordning han har dem i.
Du ska ha ett stort tack iaf! / Robin

Permalänk
Medlem

Ska dit igen nån gång i april, Kan slänga upp bild senare idag när jag kommer hem och har min kamera.

//Cuda

Permalänk
Medlem

Här är den som jag får gjord där
från andra sittningen

Från senaste sittningen

Lite småtrött och orkar inte fixa bilder hela vägen runt just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av cuda99:

Här är den som jag får gjord där
från andra sittningen
http://i51.tinypic.com/b8q0lx.jpg

Från senaste sittningen
http://i52.tinypic.com/2hncg7p.jpg

Lite småtrött och orkar inte fixa bilder hela vägen runt just nu

Nice den är, är du nöjd? de verkar duktiga där!
Ja, du får gärna ta en bild när du är där nästa gång om du kan. Ska du fortsätta på din tatto då eller?