Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Nov 2010

Spel, hjälp!!

Jag har ett problem, när jag spelar ett spel eller använder ett program så efter ett tag hamnar jag på skrivbordet. Men programet eller spelet har inte avslutats utan det ligger i aktivitetsfältet längst ner på skrivbordet. Och när jag klickar upp det igen så tar det kanske bara en minut innan jag är tillbaka på skrivbordet.
Snälla hjälp.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Dec 2008

Har du andra program igång samtidigt som du spelar? Det kan vara t.ex. antivirusprogram, nedladdningsprogram, webbläsare, chattprogram etc.

ASUS Prime Z270-A | i7 7700K | GTX 1070 | 16GB RAM | Samsung 850 EVO 500GB | FD Newton R2 650W | FD Define R3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örnsköldsvik
Registrerad
Nov 2010

Det spelar ingen roll viket program det är jag kör så hamnar jag på skrivbordet tillslut, även om det är webbläsare, spotify, spel etc.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Nov 2010

Du har inte vart elak mot ditt tangentbord på sistone? En ide tagen från himlen men Windowsknappen kanske buggat sig ^^

| i5-4690K @ 4,5 GHz - Noctua NH-U12P | 16 GB Corsair LP 1600 MHz | NVIDIA GTX 1060 | ASUS Z97-P | Samsung 840 EVO 120GB | WD Blue 1TB | Fractal Design Edison M 650W | Fractal Design R5 Black |