Goa star wars-spel som passar min dator

Permalänk
Medlem

Goa star wars-spel som passar min dator

Hej!

Kan ni nämna några goa star wars-spel som funkar med:
Grafikkort: Nvidia Geforce G100
Ramminne: 3gb
Processor: AMD Phenom X3 8550 2.22 Ghz

Tack på förhand/ Facemeat

Permalänk
Medlem

Har du spelat http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_Knights_of_the_Old_Republic ? Om du inte har gjort det så är det att rekommendera även om det är lite i det äldre laget. Men om du specificerar dig lite, är det shooter eller rpg du letar efter?

Permalänk
Medlem

Som sagt Knights of the Old Republic 1 och 2, ettan bättre än tvåan men fantastiskt bra båda två. Sedan borde du ta en titt på Jedi Knight serien kanske främst Jedi Knight II och Jedi Academy. Star Wars: Republic Commando är även riktigt bra och Star Wars:Battlefront är bra även det. Om du vill ha strategi finns Empire at War.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk

star wars jedi knight spelen är nog det du letar efter

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Testade Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy och det sög. Tyckte det var ful grafik och sånt. Finns det inga andra Star Wars-spel som har sån go grafik som The force unleashed 2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Facemeat:

Testade Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy och det sög. Tyckte det var ful grafik och sånt. Finns det inga andra Star Wars-spel som har sån go grafik som The force unleashed 2?

The Force Unleashed 1, finns inga mer "nya" Star Wars spel vad jag vet som ger det du vill ha.