Är det sant att dom har nya och bra moderkort för SB processor?

Permalänk

Är det sant att dom har nya och bra moderkort för SB processor?

Ser en hel del reklam på denna sidan om nya moderkort för SB och jag vill bara försärka mig om att det är sant. Så är det sant? Kan man köpa utan att behöva byta mot några andra senare?

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Hedersmedlem

Alla moderkort som är märkta med "B3" har det nya chipet och det är nästan alla idag.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Nej, det är en konspirationsteori. Världen ljuger för dig!

/silly off: kanske var lite elakt men det har ju basunerats ut i en månad att nya moderkort är på väg/har kommit in. alla de stora och seriösa försäljarna har de nya korten nu(inet, komplett, dustin etc).

Visa signatur

"Det här systemet fungerar urkasst." - operatör.
"Hur ska det fungera då?" - jag
"Gör så att det fungerar som jag vill." - operatör.
/facepalm

Permalänk

otur-> Nej men undrade bara för några veckor sedan sålde man andra som inte var B3, som kunde ha sina effekter. Därför undrar jag bara. Men tack för att du ser ner på mig >.<

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Hedersmedlem

Om man kolla prisjakt.nu så kan man fortfarande hitta gamla kort så helt obefogat är det inte att vara försiktig.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM