Spotifyundersökning, kan ni svara på vår enkät? :)

Permalänk
Medlem

tyckte frågorna var vinklade på ett sätt som att det var uppgort att man använde spotify som sin primära musikkälla, annars rätt bra frågor. och till er som säger att det är så värt pengarna att köpa premium. Förvisso så får man mkt musik för dom ynka kronorna men det får man gratis genom samma program också så det i sig är ingen orsak, den enda anledningen som jag ser det att betala för den är ifall du använder din mobil som media spelare. Detta tycker jag är synd för spotify det är ett grymt koncept men det är fortfarande väldigt liten andel utav deras användare som betalar för tjänsten och varför skulle dom. Hoppas spotify får rättigheter att användas i staterna så kanske det blir en uppsving annars gissar jag på att vårat fina svenska program kommer att dö ut eller gå över helt till en mobil plattform.

Permalänk
Medlem

Klart

kommer ni att lägga upp någon sorts av genomsnitts resultat ? skulle vara ganska roligt att se !

btw: bra frågor !

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hakke87:

tyckte frågorna var vinklade på ett sätt som att det var uppgort att man använde spotify som sin primära musikkälla, annars rätt bra frågor. och till er som säger att det är så värt pengarna att köpa premium. Förvisso så får man mkt musik för dom ynka kronorna men det får man gratis genom samma program också så det i sig är ingen orsak, den enda anledningen som jag ser det att betala för den är ifall du använder din mobil som media spelare. Detta tycker jag är synd för spotify det är ett grymt koncept men det är fortfarande väldigt liten andel utav deras användare som betalar för tjänsten och varför skulle dom. Hoppas spotify får rättigheter att användas i staterna så kanske det blir en uppsving annars gissar jag på att vårat fina svenska program kommer att dö ut eller gå över helt till en mobil plattform.

Jag betalar utan problem 99:- i månaden för tre saker:

Stödja spotify för deras tjänst
Slippa alla störig reklam
Mobil app så jag kan lyssna via blåtand i bilen eller använda som musikspelare.

Det är ju självklart lite synd att det inte finns ett större utbud, men det vägs upp av tjänsten i sig.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Klart!

Visa signatur

Spel och Biorum: Nzxt Switch 810 | Intel i7 3960X | Corsair Vengeance 32gb | Asus Rampage 4 Extreme | 3st 7970 Crossfire | 2st Samsung 840 250gb | Och vatten på allt | Win 7 Ultimate
Surfdator: E6600 @ 3,6ghz | Xms2 8500 2gb | Asus P5K-R | XFX 6970 | Win 7 Ultimate
Spel och Biorum