Permalänk
Medlem

Söker nytt spel

Jaja, har lust att använda min dator till att spela nåt när den ändå klarar spel.
Just nu spelar jag mer på mitt Wii nästan och kör lite klassiska spel som Mario, Zelda etc..
Men spelar jag nu på datorn så spelar jag

Call of duty 4 - Gillar att köra på Broadcast only servrar.
Modern warfare 2- Mina kompisar har endast detta cod så ja har inte så mycket val om jag vill spela med dem, men jag tycker det är kul iaf.
GTA San Andreas - Har börjat installera CLEO mods och köra SA-MP någon gång då och då, dock vet jag inte vad alla tycker är så kul med SA-MP, enda jag tycker är kul i det är stunt servrar.
GTA 4 - Håller på att klara ut detta då jag inte gjort det än
Minecraft - Tänker inte säga mycket, men detta är nåt jag spelar då och då..

Och ja, det är allt jag finner spelbart på datorn...
Så vad ska man börja nöta istället? Har lust med nåt MMORPG (tänker mycket på WoW men vägrar spendera ~120kr i måndaden eller liknande).

Så har ni nåt tips? Min kompis gnäller att jag ska spela fallout 3/new vegas men jag vet inte, ser inte kul ut imo.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

fiesta online, det var kul i typ 2-3 månader, men så länge det var kul så var det jävligt kul

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |