Asus U31JG vs UL30VT vs U35JC ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2011

Asus U31JG vs UL30VT vs U35JC ?

Jag har kollat på dessa datorer och hittar väldigt dålig info om speciellt U31JG, inga reviews eller någonting som går igenom ordentligt.

Är det någon här som kan svara på dessa frågor?

U31JG:
Är den lika solid som UL30VT och U35JC?
Har den också en knapp för att starta med linux och en knapp för att starta med windows 7?

Sen, kan någon förklara hur dessa datorer förhåller sig till varandra, prestandad, kvalité etc?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Erikhtc91:

Jag har kollat på dessa datorer och hittar väldigt dålig info om speciellt U31JG, inga reviews eller någonting som går igenom ordentligt.

Är det någon här som kan svara på dessa frågor?

U31JG:
Är den lika solid som UL30VT och U35JC?
Har den också en knapp för att starta med linux och en knapp för att starta med windows 7?

Sen, kan någon förklara hur dessa datorer förhåller sig till varandra, prestandad, kvalité etc?

Tjena, jag tror det finns nyare modeller av alla de datorer du räknar upp. Jag har en UL30VT nu men siktar på en nyare ASUS med mer prestande. Tyvärr är jag inte tillräckligt insatt för att ge dig råd.

Lycka till!

In God We Trust

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jul 2009

Såg att Cnet lagt upp en recension, har du kikat på den?
http://reviews.cnet.com/laptops/asus-u31jg-a1-core/4505-3121_...[object%20NodeList];resultsShell
Ser ut att vara precis samma grund som ul30 vad jag kan se. Låter som att nya processorer kommer till den snart dock, så kanske vänta?
Det skall finnas en knapp för något "Quick Start OS" också, jag håller med dem om att det inte verkar vara någon höjdare.
Testat det nån gång på asus ul30, och det kändes rätt mossigt.