Permalänk

Jag tänkte göra ett smycke

den ska likna den här http://www.bytelove.se/fluff/jewellery/teal-triple-capacitor-...
men tycker ni att det är lite gay att ha på sig?. Det tycker inte jag men jag vill se vad andra tycker

Permalänk
Medlem

mest nördigt tycker jag

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem

Håller med, om någon tjej vågar fråga vad det är för nått måste du stå och nörd förklara dig själv

Visa signatur

i7 3770K, 8Gb Corsair Vengeance, Asus Sabertooth Z77, Asus GTX 680 DirectCU II OC, OCZ Agility 3 120Gb,
Corsair Force 60Gb, Samsung F3 Spinpoint 1Tb.

Permalänk
Medlem

nörd som rör sig mot hipster kanske

Permalänk

Kul idé tycker jag!
Och om någon tjej skulle komma fram och fråga, ja "då har du ju halva inne" som vi säger i norrland!

Permalänk
Skrivet av bokskorpionen:

Kul idé tycker jag!
Och om någon tjej skulle komma fram och fråga, ja "då har du ju halva inne" som vi säger i norrland!

Jag vill tillägga att uttrycket förekommer ofta här i syd också.

Själv skulle jag kört på örhängena som du ser i "relaterade produkter"

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce

Permalänk
Medlem

Men för att återgå till din originalfråga med icke PK ordval så ja det e gay, skulle påstå att alla former av smycken är ganska lame om det bärs endast för att det e fint... sen kan man ju fråga sig om det e nått fel i det, själv ska det mycket till för att jag ska bära saker som inte är praktiska eller bekväma.
Sen kan ju praktiskt = geeky girls think it's hot = får ligga
Men om det är syftet så säger ju det en hel del om dig också...

Permalänk

Jag tänker göra ett tack för alla komentarer