Crysis 2 köptes igår,försökt skapa MP konto hela dagen hjälp!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Dec 2009

Crysis 2 köptes igår,försökt skapa MP konto hela dagen hjälp!

Hej är det någon mer än mig som har detta helvete jag kan spela single player o så men det är helt jäkla omöjligt att skapa ett konto eller logga in i spelet för att kunna börja spela multiplayer jag har skrivit in min CD nyckel funkar bra ( dock försvinner den när man startar om spelet ) jag kunde skapa ett konto på http://www.mycrysis.com/ men jag kan som sagt varken Logga in på det accountet jag gjorde via mycrysis.com inne i spelet eller skapa account inne i spelet, roligt värre när jag kastade 333 kr på elgiganten i sjön om spelet aldrig kommer starta då det var multiplayer delen jag ville ha

/Tack på förhand

/Mvh Jögge

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2009

Har du kollat deras officiella forum? Finns ett antal trådar där om just de här problem.

http://www.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=40&t=12386

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Avesta
Registrerad
Jan 2011

Tyvärr så finns det ingen fix för MP just nu Crytek har stängt av deras server för att kolla problemet, men om du vill kunna fixa ditt konto problem så gör såhär

Först loggar du in sen när du är på menyn tryck på Multiplayer sedan skriver du in din kod, när du är klar bör du vara på Multiplayer menyn där ska du trcka på Singleplayer igen och sedan Multiplayer då är din kod sparad så det inte försvinner varje gång du startar om spelet!

hoppas det hjälpte! annars kolla runt i forumet.

i7 870 @ 4Ghz | Asus Maximus Formula III | Corsair XMS3 8GB @ 1600Mhz | Gainward GTX 480 @ 850/1700 | Corsair H50 | Corsair Force SSD 60GB | Corsair HX 750W | Windows 7 Ultimate 64bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Dec 2009

Om du säger att crytek stängt av deras multiplayer servrar hur ska man då skapa ett konto ?

Och det du sa om att man ska gå in i multi o skriva in cd key sen single player sen multi igen det har jag redan gjort plus att det hjälper ingeting vad ger det att spara min cd nyckel när jag ändå inte kan skapa eller logga in på ett konto hur jag än gör ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
varberg
Registrerad
Mar 2010

servrarna är inte alls avstängda, men dom kollar på problemen som är rätt många, random dc´s servrar startar inte och folk kan inte logga in även om dom har ett konto, osv

edit, så det är bara att vänta på en patch

i7 920 2.66ghz @3.8ghz turbo boost off HT on, Gigabyte GTX 680 2GB OC in SLI, 12GB DDR3 1600mhz memmory, AStro a40 headset, 5TB harddrives for backup, Samsung 830 256GB for os/games, Raptor 10k rps for games, GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24" asus widescreen in Surround

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Dec 2009

Ok tack för svar har du spelet själv eller isåfall kan du spela nu eller ? samt det finns väl inget bestämt datum för patch antar jag eller ? jag får väl köra Single player medans man väntar men det lär ju ta 2 sec o köra igenom crysis warhead var 4 timmar långt