Skyrim collectors edition, vad vill du se i det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008

Skyrim collectors edition, vad vill du se i det?

Den här frågan har tagits upp på andra forum men jag tänkte se vad Sweclockers medlemmarna vill se i The Elder Scroll of Skyrim Collectors Edition paketet.

Dom kommer utan tvekan göra en collectors edition variant av spelet men frågan är vad det ska innehålla?

Vad tycker du ska vara inkluderat?

Själv tycker jag en "The making of Skyrim" DVD och sen gärna något som man kan ha som prydnad eller liknande. Gärna en soundtrack skiva också.

"There's no such thing as real life. Only AFK."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nangijala
Registrerad
Okt 2009

Soundtrack CD
Musmatta (med Skyrim tryck på ofc)
Tygkarta över hela världen man spelar i

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2009

Tygkarta är ett absolut måste! xD Jag tänkte bara säga karta, men vanliga kartor går ju sönder efter ett tag.. och det blir veck i dom också, och det blir så fult och tråkigt då.

Soundtrack, Making Of DVD, Kanske en statyett av en drake eller någonting sådant också? Inte en plast statyett, men av pewter eller någon metal. Skulle va najs. xD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008
Skrivet av Lumpyguy:

Tygkarta är ett absolut måste! xD Jag tänkte bara säga karta, men vanliga kartor går ju sönder efter ett tag.. och det blir veck i dom också, och det blir så fult och tråkigt då.

Soundtrack, Making Of DVD, Kanske en statyett av en drake eller någonting sådant också? Inte en plast statyett, men av pewter eller någon metal. Skulle va najs. xD

Skulle vara riktigt awesome

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008
Skrivet av Lumpyguy:

Har en karta till oblivion men vågar inte ens veckla upp den för att den går bara sönder då D:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Maj 2008

En t-shirt hade ju varit trevligt om dom slängde med

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Dec 2008

en artbook, cd med construction set, cd med soundtrack, karta, staty av något speciellt från Skyrim, t-shirt och såklart själva spelet

Corsair Graphite 600T White | Asus Sabertooth Z77 | Intel Core i7-3770K | Gainward GeForce GTX 680 Phantom 4GB | Corsair Vengeance White 16GB 1600Mhz | OCZ Vertex 4 256GB & Seagate GoFlex Desk 4TB | Seasonic Platinum 860W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Nov 2008

Artbook är ju nästan ett måste då jag slår vad om att deras teckningar kommer vara mer epic än Wows artbook
Läste i ett annat forum att en del ville att dom skulle skicka med en replika av ett svärd eller liknande. Vad tycker ni om det?