Asus Eee Pad Transformer (officiell tråd)

Permalänk
Skrivet av Xermalk:

Seriöst ASUS, ni lanserar den mest lovande Android surfplattan med ips panel och hela köret.
Och så missar ni Totalt på videoupspelning? hur kan den Inte stödja mkv? och enligt swec test så klarade den inte ens en video omkodad med motrolas zoom profil som också kör med tegra2 och android 3.0.
Videouppspelning är ju den näst viktigaste funktionen på en tablet efter webbläsaren.

http://android.modaco.com/content/asus-eee-pad-transformer-tr...

Fram tills detta är löst är Transformern inte ens värd att titta på.

Hej!

Tråkigt att du blivit besviken på det förhandstest som Sweclockers utförde på vår EeePad med beta-build av Googles Android 3.0.

En hel del förbättringar har gjorts sen video-previewen som gjordes och som det nämnts så använder vi oss av Nvidia Tegra 2. Uppspelningen av video kommer inte bli bättre eller sämre än våra konkurrenter som också bygger på Tegra 2-plattformen. Att h264 i .mkv-container inte accelereras av Tegra2 är något Nvidia bestämt och tyvärr inget vi råder över.

Det vi kan säga är att h264 i mp4-container kommer fungera i både 720p och 1080p. Detta främst i Main Profile!

Hoppas detta klargjorde en del kring Eee Pad Transformer!

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk

Eee pad'en är den mest lovande surfplattan idag om vi ser till rena surfplattor.

Vad som krävs för att äntligen bräcka apple (jag vill så gärna, inerligen att någon äntligen gör detta) är:

USB host
RJ 45 (eventuellt)
inbyggd 3g(helst 3gs)
Inga tillverkarspecifika varianter av operativsystem. För att underlätta utveckling och framförallt distrubution av mjukvaran och uppdateringar.
Pris som är lägre än ipad eller i samma nivå.
Fungerande mjukvara med stöd för hd uppspelning!
Distrubution av hårdvaran! Den måste finnas i handeln. Det ska inte behöva dröja så länge innan den kommer ut i butikerna.
Den sista punkten är svår då ni inte har så mycket att göra i denna fråga. Det är också där en stor del av problemet ligger.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej alla!

Angående alla eventuella förseningar och dylikt - så kan vi gå in och klargöra;

Det har helt klart varit komponentbrist för tillverkningen av Eee Pad Transformer - detta har i huvudsak påverkat de stora regionerna, såsom USA, Tyskland, osv.

Vissa återförsäljare har kanske reflekterat ett lanseringsdatum som varit lite optimistiskt - men de datum ni ser är relevanta. Vi siktar på en lansering till slutet Maj. Anledningen till att vi inte har gått ut tydligt med lanseringsdatum är pga. eventuella förseningar som är utom vår kontroll.

Inga datum har skjutits på i dagsläget. De kommer snart.

Tack för tålamodet - vi jobbar hårt med att få fram Transformern till alla kunder så fort det bara går!

Mvh
Asus Sverige

Asus Taiwan förnekar komponentbrist utan menar att anledningen är att de underskattade efterfrågan.
http://www.netbooknews.com/24923/asus-hq-makes-official-state...

Kan ni leverara till Sverige till i början av juni är jag väldigt intresserad. Tror intresset kan minska dramatiskt när Samsungs nya plattor kommer även om priset är högre. Dock känner jag att utan tangentbord är en platta bara en leksak jag inte har råd att unna mig. Behöver nog ett tangentbord för att anteckna i skolan.

Kan vi trogna hoppas få tips från Asus om vart vi kan få tag på dem när de släpps?
Förstår självklart om det inte är ditt område eller om det inte är möjligt av konkurrensskäl men det tror jag skulle uppskattas av oss här på SweClockers. Vi är nog många som är väldigt sugna, hoppas varje dag på nyheter om Transformern.

Permalänk

Hej!

Komponentbrist eller kapacitetsbrist går ju ändå hand-i-hand med efterfrågan på marknaden. Den nordiska marknaden är tyvärr inte alltid överst på prioritetslistan.

Gällande vart man kan hitta våra produkter vid lansering så kan en snabb sökning på en prisjämförelse-site hjälpa.

Vi kommer snart gå ut med ett datum om när de första plattorna landar i butik. Inte långt kvar nu - håll ut!

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej!

Komponentbrist eller kapacitetsbrist går ju ändå hand-i-hand med efterfrågan på marknaden. Den nordiska marknaden är tyvärr inte alltid överst på prioritetslistan.

Gällande vart man kan hitta våra produkter vid lansering så kan en snabb sökning på en prisjämförelse-site hjälpa.

Vi kommer snart gå ut med ett datum om när de första plattorna landar i butik. Inte långt kvar nu - håll ut!

Mvh
Asus Sverige

Förstår likheten men jag blev ändå väldigt glad då jag antar att så fort Transformern sålde slut på Amazon på 20 minuter så slängde sig nån chef hos Asus över telefon för att köpa in nya komponenter och öka produktionen, om det varit komponentbrist hade detta inte varit möjligt.

Oavsett är jag som sagt väldigt intresserad. Tack att ni meddelar oss ett datum. Uppskattar all den här servicen enormt mycket!

Permalänk
Medlem

ASUS.Sverige: När kommer orginaltillbehören till denna i sverige? Och finns det någon närmare indikation om när en 3G variant kan tänkas komma?
Hursomhelst..hoppas den säljer bra för er, den verkar förtjäna det.

Permalänk
Proffsmoddare

Hur fungerar det om man vill använda mobilt internet till plattan?
Går det att ansluta ett usb-modem?

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Skrivet av timez:

Hur fungerar det om man vill använda mobilt internet till plattan?
Går det att ansluta ett usb-modem?

Hej!

Nej, det kommer inte fungera att ansluta USB-modem till EeePad Transformer då inga drivrutiner finns för sådant.

Däremot kan du använda din mobiltelefons hotspot-funktion , ifall du har sådan funktion. Finns t.ex. stöd för den funktionen i både Android 2.2 och iOS.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej!

Nej, det kommer inte fungera att ansluta USB-modem till EeePad Transformer då inga drivrutiner finns för sådant.

Däremot kan du använda din mobiltelefons hotspot-funktion , ifall du har sådan funktion. Finns t.ex. stöd för den funktionen i både Android 2.2 och iOS.

Mvh
Asus Sverige

Tack för snabbt svar.

Okej, ja jag har wifi-hotspot app till min Nokia också så då får jag köra med den.
Kanske smartast då man redan har surf i mobilen.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Jag har ett extra 3g sim kort som är aktivt... finns det nått som säger när en 3g modell kommer att dyka upp?

bara 20 dagar kvar nu annars typ! Får man hoppas iallafall

Något Asus vill att jag uppdaterar första sidan med?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av ceogar:

Jag har ett extra 3g sim kort som är aktivt... finns det nått som säger när en 3g modell kommer att dyka upp?

bara 20 dagar kvar nu annars typ! Får man hoppas iallafall

Något Asus vill att jag uppdaterar första sidan med?

Hej!

Tack för frågan - vi överlåter gärna ansvaret för första-sidan till dig :). Vi är mest här för att svara på de frågor som dyker upp!

Många väntar på en 3G-version, tyvärr har vi inga lanseringsdatum klara i dagsläget - en grov gissning skulle placera en eventuell lansering till sensommaren - hösten 2011.

Flera har frågat om stödet för digitalkameror direkt i Transformern - vi svarar med följande bild:

Obs - alla kameror kommer inte att stödjas - det beror helt på hur kameran väljer att presentera sig själv - t.ex. så funkar inte vår Nikon D3000 men Sony NEX-3 nedan funkar alldeles utmärkt.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem

datumen fortfarande korrekta?

Ser det fortfarande ut som om butikernas 1/6 kommer att hålla? Isf lägger ja en beställning.. Satt och kolla på prisjakt också och ser att det finns olika titlar typ Asus premium partner/reseller/retailer.. Gör det någon skillnad eller kommer alla få tillgång samtidigt? Tack för svar!

Permalänk
Skrivet av jacobgg:

Ser det fortfarande ut som om butikernas 1/6 kommer att hålla? Isf lägger ja en beställning.. Satt och kolla på prisjakt också och ser att det finns olika titlar typ Asus premium partner/reseller/retailer.. Gör det någon skillnad eller kommer alla få tillgång samtidigt? Tack för svar!

Hej!

Det är tanken att alla butikerna som listar TF101 i dagsläget ska få in dem samtidigt.
Datumen ser fortfarande ut att hålla.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej!

Det är tanken att alla butikerna som listar TF101 i dagsläget ska få in dem samtidigt.
Datumen ser fortfarande ut att hålla.

Mvh
Asus Sverige

Sjukt bra med snabbt svar. Gjorde precis en beställning. Ser fram emot den som julafton typ

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Jag har ett extra 3g sim kort som är aktivt... finns det nått som säger när en 3g modell kommer att dyka upp?

bara 20 dagar kvar nu annars typ! Får man hoppas iallafall

Något Asus vill att jag uppdaterar första sidan med?

Tycker du kan uppdatera förstaposten med lite frågor och svar som kommit upp i tråden

även kanske länka lite mer klipp med plattan.

här är ett där man för se tangentbordet in action

Även ett klipp där de går igenom lite Spel!
Tyckte själv de var rätt intresanta

Permalänk

Ett par frågor till Asus!

Levereras plattan och tangentbord samtidigt?

Ser att vissa återförsäljare har 2 års garanti vilket gör mig enormt intresserad av asus ee pad då konkurrenten i detta fall är acer iconia som bara har 1 år. Är detta något ni kan säga stämmer i nuläget?

Tillbehör och dylikt, kommer det att finns en marknad för detta i Sverige? alltså skärmskydd, fodral och diverse.

Tack!

Mvh Niklas

Permalänk
Skrivet av niklas12343:

Ett par frågor till Asus!

Levereras plattan och tangentbord samtidigt?

Ser att vissa återförsäljare har 2 års garanti vilket gör mig enormt intresserad av asus ee pad då konkurrenten i detta fall är acer iconia som bara har 1 år. Är detta något ni kan säga stämmer i nuläget?

Tillbehör och dylikt, kommer det att finns en marknad för detta i Sverige? alltså skärmskydd, fodral och diverse.

Tack!

Mvh Niklas

Hej!

Vi har två modeller "ute" just nu , en Eee Pad transformer med 32GB lagring och en med 16GB Lagring+medföljade tangentbordsdocka (ett paket).

Det är beräknat att dessa två modeller kommer båda landa samtidigt med reservation för eventuellt en veckas mellanrum.

Vi tittar på att ta fram originaltillbehör till Eee Pad Transformer - med prioritet på tangentbordsdockan (för att köpas separat) och USB-adapter (från datauttaget) till de som bara köpt plattan. Tyvärr har vi inga mer detaljer kring när dessa kan tänkas att dyka upp på marknaden och vilka som kommer sälja.

När det kommer till sleeves så tittar vi också på att lansera en specifik till Eee Pad Transformer men i startskedet så tycker vi att det finns så pass många bra 10" sleeves på marknaden (för netbooks, etc) som funkar alldeles utmärkt till Eee Pad.

Vi ger samma 2 års garanti på Eee Pad som på våra Eee PC, dvs. på Nordiska enheter.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej!

Vi har två modeller "ute" just nu , en Eee Pad transformer med 32GB lagring och en med 16GB Lagring+medföljade tangentbordsdocka (ett paket).

Det är beräknat att dessa två modeller kommer båda landa samtidigt med reservation för eventuellt en veckas mellanrum.

Vi tittar på att ta fram originaltillbehör till Eee Pad Transformer - med prioritet på tangentbordsdockan (för att köpas separat) och USB-dongel till de som bara köpt plattan. Tyvärr har vi inga mer detaljer kring när dessa kan tänkas att dyka upp på marknaden och vilka som kommer sälja.

När det kommer till sleeves så tittar vi också på att lansera en specifik till Eee Pad Transformer men i startskedet så tycker vi att det finns så pass många bra 10" sleeves på marknaden (för netbooks, etc) som funkar alldeles utmärkt till Eee Pad.

Vi ger samma 2 års garanti på Eee Pad som på våra Eee PC, dvs. på Nordiska enheter.

Mvh
Asus Sverige

Tack för snabbt svar!

Kan väll heller inte slå fel att inlägget lades "13:37"

Blir absolut ett köp när plattan släpps!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej!

Vi har två modeller "ute" just nu , en Eee Pad transformer med 32GB lagring och en med 16GB Lagring+medföljade tangentbordsdocka (ett paket).

Det är beräknat att dessa två modeller kommer båda landa samtidigt med reservation för eventuellt en veckas mellanrum.

Vi tittar på att ta fram originaltillbehör till Eee Pad Transformer - med prioritet på tangentbordsdockan (för att köpas separat) och USB-dongel till de som bara köpt plattan. Tyvärr har vi inga mer detaljer kring när dessa kan tänkas att dyka upp på marknaden och vilka som kommer sälja.

När det kommer till sleeves så tittar vi också på att lansera en specifik till Eee Pad Transformer men i startskedet så tycker vi att det finns så pass många bra 10" sleeves på marknaden (för netbooks, etc) som funkar alldeles utmärkt till Eee Pad.

Vi ger samma 2 års garanti på Eee Pad som på våra Eee PC, dvs. på Nordiska enheter.

Mvh
Asus Sverige

Hej,

När ni skriver USB-dongel, Är det 3G då som menas eller är det nåt annat?

Sen har jag en liten fundering på när tangentbordsdockan finns att köpa löst i sverige?

Mvh
Andreas

Permalänk
Skrivet av BuLLaS:

Hej,

När ni skriver USB-dongel, Är det 3G då som menas eller är det nåt annat?

Sen har jag en liten fundering på när tangentbordsdockan finns att köpa löst i sverige?

Mvh
Andreas

Hej!

Nej - förlåt för den ganska missledande formuleringen - vi menar såklart USB-adapter.
Då Eee Pad Transformer inte har någon USB-kontakt på själva plattan så jobbar vi på att ta fram ett tillbehörskit, där en adapter ingår, som omvandlar kontakten på Eee Pad Transformers undersida till en USB-port.

Det handlar dvs INTE om en 3G-dongel.
Tangentbordsdockan bör dyka upp under Juni-Juli, för att köpas separat som tillbehör.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUS.Sverige:

Hej!

Flera har frågat om stödet för digitalkameror direkt i Transformern - vi svarar med följande bild:

Obs - alla kameror kommer inte att stödjas - det beror helt på hur kameran väljer att presentera sig själv - t.ex. så funkar inte vår Nikon D3000 men Sony NEX-3 nedan funkar alldeles utmärkt.

Mvh
Asus Sverige

Angående stöd för kameror, usb-dongel osv osv så har ju google alldeles nyligen presenterat Android 3.1 som kommer ge stöd för en stor mängd usb-enheter. Hur ser det ut med uppdatering för 3.1, är det något som ni har varit medvetna om eller är det lika nytt för er som för oss vanliga dödliga?

EDIT: http://android-developers.blogspot.com/2011/05/android-31-pla...

Visa signatur

Fyra ord före katastrofen: "Lugnt, vi har backuper".

Permalänk
Medlem

prisjakt.

Varför säger de olika affärerna så olika datum på prisjakt nu? Är det inte från er de får info om datum? Många har exempelvis flyttat fram från 1/6 till den 16/6.

/Jacob

Permalänk
Medlem

Hi Asus,

Seeing as Honeycomb 3.1 now has been released and will be patched to the Motorola Xoom as we speak, how quick will this update reach the Transformer? Really looking forward to 3.1 - and how it'll improve the Transformer.

Also - when will the Transformer release in Norway? Around the same date as the Swedish release?

Cheers.

Permalänk
Medlem

någon som har något att säga om http://www.dustinhome.se/pd_5010586935.aspx ?

anledningen att jag skulle vilja ha en surfplatta är ju just film, o eftersom iconiatab har win7, så klarar den ju alla filformat (mkv) utan att man behöver konvertera o hålla på.
just nu iaf så väljer jag mellan Asus Eee Pad Transformer eller ACER ICONIA TAB.
eee pad transformer är ju mer 'välgjord/genomtänkt' eller vad man ska säga. men det är ju flexibiliteten med win7 som gör att jag i så fall skaffar acer iconia tab..

någon som har några synpunkter så man kanske kan bestämma sig? det är ju som sagt film, lättare webbrowsing som surfplattan kommer användas till.

Visa signatur

Fractal design R2 | Asus p5q deluxe | Intel Core 2 Quad 9650 @ 4ghz | 4x 2gb Corsair 1066mhz ddr2 | Gigabyte gtx 560ti SoC | raid0 - 2x Intel X-25 M G2 80gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av cccm:

någon som har något att säga om http://www.dustinhome.se/pd_5010586935.aspx ?

anledningen att jag skulle vilja ha en surfplatta är ju just film, o eftersom iconiatab har win7, så klarar den ju alla filformat (mkv) utan att man behöver konvertera o hålla på.
just nu iaf så väljer jag mellan Asus Eee Pad Transformer eller ACER ICONIA TAB.
eee pad transformer är ju mer 'välgjord/genomtänkt' eller vad man ska säga. men det är ju flexibiliteten med win7 som gör att jag i så fall skaffar acer iconia tab..

någon som har några synpunkter så man kanske kan bestämma sig? det är ju som sagt film, lättare webbrowsing som surfplattan kommer användas till.

Dock så förlorar du mycket prestanda, sedan är inte Win 7 gjort för touch input riktigt. Inte nog med 4 timmars batteritid vs Asus 15 timmars batteritid.

Permalänk
Skrivet av cccm:

Jag rekommenderar A500, ungefär samma platta men med Android. Jag fick hem min igår och börjar sakteliga komma igång. Appar finns med divx och mkv-stöd.

Och så slipper man Windows. Jag har svårt att se att Windows känns bra på en surfplatta, bättre att köra med ett operativ gjort för pekskärmar.

Och ett tips till Asus; varför jag valde Acer framför asus var att Acern har en (full-)USB på plattan.

**
Bjorn

Permalänk
Medlem

Har förbeställt en transformer jag med. Jag tänkte på dethär med externa 3gmodem, jag vet att jag såg en bild på nån som fått igång det med motorola xoom, men kan inte hitta bilden nu (kommer inte ihåg vad jag skrev in i googles sökfält). Oavsätt vilket så hänger det väl som sagt på att man behöver rätt modules till kerneln (eller drivrutiner för den som kommer från microsoft), krävs antagligen en hel del kodande så att säga.

Vill också ge props till asus för att de är aktiva på forum och facebook, hittar ingen direkt kontaktinfo på deras site, så det är en lifesaver, om de bara hade en twitterprofil skulle det vara guld ..
En fråga dock till asus, angående att koppla transformern till en dator via usb. Kommer man hitta den som ett vanligt usbminne (vilket skulle göra att det antagligen funkar OOTB även på linux) eller kommer man vara tvungen att gå genom era specialprogram som finns för windows. Kan ju föra över filer över wifi eller minneskort ändå, men det vore smidigt med usb.

Visa signatur

//Habmala
Laptop: ArchLinux med Fluxbox
Netbook: ArchLinux med Fluxbox
Mobil: Nokia N900 med Powerkernel och cssu
Tablet: Väntar på Asus transformer med docka

Permalänk
Skrivet av brize:

Angående stöd för kameror, usb-dongel osv osv så har ju google alldeles nyligen presenterat Android 3.1 som kommer ge stöd för en stor mängd usb-enheter. Hur ser det ut med uppdatering för 3.1, är det något som ni har varit medvetna om eller är det lika nytt för er som för oss vanliga dödliga?

Hej!

Jodå, det viskas internt att vi också fått hoppa på 3.1-tåget sen ett tag tillbaka - våra ingenjörer jobbar på en kommande uppdatering till 3.1. Gissningsvist så kommer uppdateringen rulla ut någon gång under sommaren.

Skrivet av djorgen:

Hi Asus,
Also - when will the Transformer release in Norway? Around the same date as the Swedish release?
Cheers.

Hi!

Around the same date as Sweden yes.

Skrivet av SlayerBear:

Och ett tips till Asus; varför jag valde Acer framför asus var att Acern har en (full-)USB på plattan.
**
Bjorn

Hej! Tack för återkopplingen - var ditt val specifikt pga att en (full) USB-port är ett måste och vägde tyngre än t.ex en IPS-panel, dockningsmöjligheter, osv?

Skrivet av Habmala:

Vill också ge props till asus för att de är aktiva på forum och facebook, hittar ingen direkt kontaktinfo på deras site, så det är en lifesaver, om de bara hade en twitterprofil skulle det vara guld ..
En fråga dock till asus, angående att koppla transformern till en dator via usb. Kommer man hitta den som ett vanligt usbminne (vilket skulle göra att det antagligen funkar OOTB även på linux) eller kommer man vara tvungen att gå genom era specialprogram som finns för windows. Kan ju föra över filer över wifi eller minneskort ändå, men det vore smidigt med usb.

Tack!

Din dator kommer se Eee Pad Transformern som en 'enhet' i Windows och kommer fungera utan specialprogram och du kan komma åt det interna minnet som 'vanligt'. Vi kommer också ha PC-synk-mjukvara.

Mvh
Asus Sverige

Visa signatur

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök http://support.asus.com. | Få senaste nytt via vår Facebooksida!

Permalänk
Medlem

Tackar för svar Asus, och härligt att veta att 3.1 kommer trilla in efter hand, känns som att 3.0 har endel buggar (efter vad man/jag läst i recentioner osv.). Kommer antagligen ta ner en ssh-klient och köra trådlöst, men det är skönt att veta att det finns andra sätt, ifall något skulle gå galet, eller man behöver lite bättre hastighet .

Visa signatur

//Habmala
Laptop: ArchLinux med Fluxbox
Netbook: ArchLinux med Fluxbox
Mobil: Nokia N900 med Powerkernel och cssu
Tablet: Väntar på Asus transformer med docka

Permalänk
Medlem

Hej, skitkul att Asus tar sig tid att svara på den här tråden!

En fråga bara, google planerar ju att slå ihop "vanliga" android med Honeycomb, men om man har en Honeycomb platta, kommer det att leda till att utvecklingen av uppdateringar och program tar stopp för oss?

tack i förtid!