Jag har varit kund hos HBO Max sedan starten 2021 och hade därför livstidserbjudandet på 50% rabatt vilket har gjort att jag endast betalat 44.50 kr/mån. När informationen kom om Max så stod det klart och tydligt att tjänsten kommer bli sämre då man bara kommer erbjuda 1080p för oss som har rabatten, samt att priset höjs med 20 kr. För att få 4K måste man välja det dyraste abonnemanget som kostar 169 kr och som inte innefattar den 50%-iga rabatten.
Att Max sedan i efterhand ändrat sig och erbjuder 4K för 64.50 kr/mån för tidigare kunder hjälper föga då jag redan hunnit avsluta tjänsten.
Har kontaktat kundtjänst för att förklara läget men för bara svaret att eftersom jag har sagt upp tjänsten så kan man inget göra. Har försökt få ärendet skickat till någon högre upp men kundtjänst vägrar göra detta. En kundtjänstmedarbetare slängde också på luren i mitt öra.
Kan ju säga att jag aldrig kommer att använda mig av deras tjänst eller kommande tjänster.
Svin.