Har ni fått bf4 från mexiko?

Permalänk
Medlem

Har ni fått bf4 från mexiko?

Som trådtiteln lyder har ni som köpt bf4 från origin med mexikansk proxy har ni fått det?
Undrar eftersom att jag ska köpa nu
Tacksam för snabba svar!

Visa signatur

Chassi NZXT H440w Ultra Silent|Nätagg Be Quiet L8 530w|Processor Intel Core I5 4670k|Ram Corsair Vengeance Red 8gb|Grafikkort Asus GTX 760 2gb|Moderkort MSI Z97 G45 Gaming|SSD Samsung EVO Basic 120gb|Hårddisk WD Red 1 tb

Permalänk
Medlem

Yes, inga problem!

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Yes, inga problem!

Tack! Ska köpa nu!

Visa signatur

Chassi NZXT H440w Ultra Silent|Nätagg Be Quiet L8 530w|Processor Intel Core I5 4670k|Ram Corsair Vengeance Red 8gb|Grafikkort Asus GTX 760 2gb|Moderkort MSI Z97 G45 Gaming|SSD Samsung EVO Basic 120gb|Hårddisk WD Red 1 tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av BowL4D:

Tack! Ska köpa nu!

Meddela gärna hur det går! åxo sugen på att köpa där!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Wuezz:

Meddela gärna hur det går! åxo sugen på att köpa där!!

Det funkar felfritt.

Permalänk
Medlem

Funkande helt felfritt!!

Visa signatur

Chassi NZXT H440w Ultra Silent|Nätagg Be Quiet L8 530w|Processor Intel Core I5 4670k|Ram Corsair Vengeance Red 8gb|Grafikkort Asus GTX 760 2gb|Moderkort MSI Z97 G45 Gaming|SSD Samsung EVO Basic 120gb|Hårddisk WD Red 1 tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av BowL4D:

Funkande helt felfritt!!

Vad kostade det via proxy?

Visa signatur

[Chassi- Define R4] [GPU- Msi 970 twin frozr] [CPU- 4670k @ liten överklockning] [Mobo- Asus z87 - A] [PSU- HX 750 750w 80+ gold] [Ram- Corsair vengence 8gb][SSD- Kingston 120GB][Hårdrisk- 1TB]
Tillbehör
[Skärm: Koreaskräm 1440p] [Mobil: Iphone 6]
[Tangentbord: Q-pad mk 50] [Hörlurar: Audio Technica Ath-50] [Mus: R.A.T 3]

Permalänk
Avstängd

Min polare blev nyligen avstängd från Battlelog pga detta. För tillfället har han inte fått tillbaka pengarna på kontot men det kommer väl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbis:

Vad kostade det via proxy?

898 Mexican pesos =
449.43289 Swedish kronor

Visa signatur

Chassi NZXT H440w Ultra Silent|Nätagg Be Quiet L8 530w|Processor Intel Core I5 4670k|Ram Corsair Vengeance Red 8gb|Grafikkort Asus GTX 760 2gb|Moderkort MSI Z97 G45 Gaming|SSD Samsung EVO Basic 120gb|Hårddisk WD Red 1 tb

Permalänk
Skrivet av Gibbis:

Vad kostade det via proxy?

ca: 460SEK med Premium då.

Permalänk
Skrivet av Bort:

Min polare blev nyligen avstängd från Battlelog pga detta. För tillfället har han inte fått tillbaka pengarna på kontot men det kommer väl.

Blev hans konto raderat eller var det bara BF4 som försvann?

Permalänk
Medlem

450kr! För allt!

Råkade köpa två gånger dock...

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Medlem

Fungerade fel fritt för mej. Du köper ju från origin så jag förstår ju inte varför det skulle vara problem med leveransen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

En annan billig lösning är CD-Key hemsidor så som cjs-cdkeys.com eller cdkeyshere.com

Dem är VÄLDIGT pålitliga och jag har köpt från dem 2 gånger tidigare, Battlefield 3 och Call of Duty 4. Skickar en enkel keycode för säkert 200kr billigare. På CJS-CDkeys.com så finner du BF4 nu för cirka 300 kronor, 400kr för standard + china rising, och slutligen Standard+Premium (Premium Edition) för sjuka 600 Kr! Här är lite trustpilot recensioner på cjs-cdkeys.com
http://www.trustpilot.se/review/www.cjs-cdkeys.com

Förstår såklart att det är svårt att bli övertalad av dessa priserna och från ryska försäljare, men ge ett halv intressant men billigt spel ett försök där ifrån och se att det fungerar, sedan kan du ju köpa BF4 te.x när du inser att detta är seriösa och väl fungerande företag!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Minern:

Det är ju inte själva spelet bara premium medlemskap.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Det är ju inte själva spelet bara premium medlemskap.

Oj, ser att jag inte var så uppmärksam. Tur att du sa det, satt i tankarna att köpa det för att det verkade väldigt billigt ^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Potrovski:

Blev hans konto raderat eller var det bara BF4 som försvann?

Bf4 försvann. Tror han hade problem med att ansluta också men vet inte om det berodde på en ban eller vad det berodde på.

Permalänk
Medlem

Köpte BF4 Digital Deluxe och premium, har inte haft några problem alls med mitt proxyköp landade på 520 pix!

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lejkahh:

En annan billig lösning är CD-Key hemsidor så som cjs-cdkeys.com eller cdkeyshere.com

Dem är VÄLDIGT pålitliga och jag har köpt från dem 2 gånger tidigare, Battlefield 3 och Call of Duty 4. Skickar en enkel keycode för säkert 200kr billigare. På CJS-CDkeys.com så finner du BF4 nu för cirka 300 kronor, 400kr för standard + china rising, och slutligen Standard+Premium (Premium Edition) för sjuka 600 Kr! Här är lite trustpilot recensioner på cjs-cdkeys.com
http://www.trustpilot.se/review/www.cjs-cdkeys.com

Förstår såklart att det är svårt att bli övertalad av dessa priserna och från ryska försäljare, men ge ett halv intressant men billigt spel ett försök där ifrån och se att det fungerar, sedan kan du ju köpa BF4 te.x när du inser att detta är seriösa och väl fungerande företag!

Ändå inte en certifierad säljare av spelnycklar så som GreenManGaming.

Permalänk

Ajaj va dyrt ni betalat grabbat. Slanta 440 för bf4 + premium. Bra pris tycker jag.

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Ajaj va dyrt ni betalat grabbat. Slanta 440 för bf4 + premium. Bra pris tycker jag.

Vore bra om du kunde skriva vart du köpte från så att folk som letar efter bra priser kan få det dom vill ha.

Permalänk
Skrivet av Mars SSX:

Vore bra om du kunde skriva vart du köpte från så att folk som letar efter bra priser kan få det dom vill ha.

Mexico så klart, som trådtiteln lyder.

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lejkahh:

En annan billig lösning är CD-Key hemsidor så som cjs-cdkeys.com eller cdkeyshere.com

Dem är VÄLDIGT pålitliga och jag har köpt från dem 2 gånger tidigare, Battlefield 3 och Call of Duty 4. Skickar en enkel keycode för säkert 200kr billigare. På CJS-CDkeys.com så finner du BF4 nu för cirka 300 kronor, 400kr för standard + china rising, och slutligen Standard+Premium (Premium Edition) för sjuka 600 Kr! Här är lite trustpilot recensioner på cjs-cdkeys.com
http://www.trustpilot.se/review/www.cjs-cdkeys.com

Förstår såklart att det är svårt att bli övertalad av dessa priserna och från ryska försäljare, men ge ett halv intressant men billigt spel ett försök där ifrån och se att det fungerar, sedan kan du ju köpa BF4 te.x när du inser att detta är seriösa och väl fungerande företag!

inga nyckelföretag är seriösa då de kringgår distributörerna på olika sätt. få är väl fungerande företag. Det är som att köpa nåt ur backluckan på en parkering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

inga nyckelföretag är seriösa då de kringgår distributörerna på olika sätt. få är väl fungerande företag. Det är som att köpa nåt ur backluckan på en parkering.

Just denna verkar fungera. Min kompis köpte CoD4, fick det 2 timmar efter beställning, legit kod. En annan kompis gjorde precis likadant, jag gjorde samma sak + köpte bf3 för billig slant, funkar omedelbart utan problem. Känns inte riktigt som du beskrev.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minern:

Premium från Mexiko kostar runt 200 kr, så njäääee...

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem

MISSING VALUE SHIPPING ADDRESS ID

När jag beställer via proxy får jag detta meddelande MISSING VALUE SHIPPING ADDRESS ID, ska man fylla i sin riktiga adress?

Edit:
Fungerar nu.

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av leyer32:

När jag beställer via proxy får jag detta meddelande MISSING VALUE SHIPPING ADDRESS ID, ska man fylla i sin riktiga adress?

Edit:
Fungerar nu.

ser ut som du håller på att beställa den fysiska versionen

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Premium från Mexiko kostar runt 200 kr, så njäääee...

hur fixade du det hämtade ut min fysiska kopia då jag har alla andra på cd så jag samlar lite men köpa lite billigare premium ska vara bra då jag pyntat 699 på gamestop för delux edition

Permalänk
Medlem

Det funkade bra för mig från Mexico iaf. Pengarna är dragna och har spelat sen det gick att spela med Korea VPN.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >