Ge Betyg på BF4 skala 1-10, vad är bra & dåligt?

Permalänk
Medlem

Ge Betyg på BF4 skala 1-10, vad är bra & dåligt?

Mitt betyg efter ett par timmars spelande.

4/10

Dåligt

Crashar ofta för mig (tappar kontakt med battlelog)
Grafik och Ljudbuggar
Inte testat det tillräckligt innan release (verkar vanligt nu för tiden, tänker främst på Rome 2)
Känslan av BF serien har förlorats till stor del
Ingen bra balansering av lagen
Flygplanen är för kraftiga som vanligt, man skall inte kunna ha 50-0 i stats

## uppdaterar betyget till en 7/10 men de måste lösa buggarna ##

Bra
Snygg grafik

Visa signatur

3600X RTX 2060

Permalänk
Medlem

8/10

+ Vapenkänsla och "cover"-systemet när man står nära ett hörn och högerklickar.
+ Ljudet. Rent och helt enkelt fantastiskt. Pistoler låter inte som om man spränger dynamit.
+ Kartorna. Ingen verkar tråkig eller obalanserad. T.om Operation Locker som är ett rent cluster fck på 64 Conquest ger möjlighet till att flanka.

- Buggar, så som att ljud försvinner, spelet krashar och t.om datorn krashar (händer mig hela tiden på Siege of Shanghai).
- Lagg på vissa kartor, som verkar hända på alla servrar.

Jag tycker att en del av känslan från tidigare BF-spel har kommit tillbaka. En klar förbättring från BF3.

Permalänk

9/10

+Balanserade kartor, väldigt genomtänkta
+Gillar hur de gjort om upplåsning systemet för vapnen
+Mycket detaljer på vapnen och banor
+ingen jävla cod skit

-Random kraschar (Som verkar ha försvunnit för mig nu)

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoXon2:

Mitt betyg efter ett par timmars spelande.

4/10

Dåligt

Crashar ofta för mig (tappar kontakt med battlelog)
Grafik och Ljudbuggar
Inte testat det tillräckligt innan release (verkar vanligt nu för tiden, tänker främst på Rome 2)
Känslan av BF serien har förlorats till stor del
Ingen bra balansering av lagen

Bra
Snygg grafik

Håller inte alls med. Nu vet jag inte om du syftar till SP eller MP.
Men oavsett, är det datorn i din signatur du kört med så förstår jag dig.

Du får inget vettigt ur BF4 med den riggen.

Håller med ovanstående. Underbart ljud, kartorna känns genomtänkta, grafiken är riktigt bra.

8/10 ger jag det. 9/10 om priset hade varit lägre. Via origin och helt legit, kostar BF4 med premium över 1000 spänn.
Jag har iofs inte gett 1000 spänn personligen, så mig kvittar det, men att suga ut folk på det viset är på gränsen och prisvärde måste man väga in.

Permalänk
Medlem

Klar förättring jämfört med BF3.

Multiplayer 9/10

Att spelet kraschar ibland räknar jag med att de fixar i någon patch snart.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

+Väldigt snyggt.
+Bra spelkänsla.
+Bra ljud.
+De flesta banor är bra
+Mycket roligt spelande

-Crashar väldigt mycket. Spelet är näst intill ospelbart från och till.
-Ljud och grafik buggar en del.
-Förstörbara byggnader i kombination med oändligt med amunition till pansarvagnarna gör att man ibland bli dödad bara få ren otur när förarna åker runt och skjuter byggnader på måfå.
-Vissa av banorna i kombination med att de flesta byggnader går att ha sönder gör så att det ibland finns väldigt få ställen att gömma sig på.
-Upplåsningssystemet får nya föremål är inte det bästa. Battlepacks är inget jag tycker om.

Totalt 5/10 nuvarande. 9/10 om buggarna fixas.

Permalänk
Avstängd

1/10
knappt spelbart pågrund utav buggarna

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Har spelat ytterst lite hittils någon enstaka timme men ger det 8/10.

Hittils har jag inte stött på några crasher buggar eller kicks som ni andra påstår så det är ju skönt.

+Riktigt bra grafik över förväntan
+Ljudet låter väldigt bra speciellt med ett par bra högtalare eller hörlurar
+Roliga banor bra storlek.

-Att det inte fungerar med kö funktion
-Att det visar att man går upp i rank fast man inte gör de för man inte har premium
-Servrar kraschar

Lite mer fin puts skulle nog gjorts på spelet innan release på klient och server sidan.
Skulle nog också vilja ha battlelog direkt i spelet och slippa battlelog hemsidan.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

5/10
Bra
Grafiken är nice!
Intressanta banor och koncept som inte fungerar i praktiken.

Dåligt:
Rörelsena i karaktären är = låda. Känns som en konsolportning där man missat något.
Ljudet: Ni som säger att pistolerna låter bra.. kollar ni på mycket film där de kör med ljuddämpare? Så låter inte en pistol! Låter som softairguns. Saknar bc2 ljudet på vapnen.
Banorna
BANORNA. Dice designar sämre banor för varje spel. Mer öppna, mindre taktiska möjligheter, mindre flankmöjligheter.
Destruction - Visst det är bra, men efter ett tag är banorna helt öppna och det ger åter igen mindre utrymme för taktiskt spel, och försvårar väldigt för inf.
Till er som tänker "i verkligeheten kan allting gå att skjuta sönder" Sure det kan man, men där har inte tanks o inf unlimited med skott och skjuter sönder väggar o hus HELA tiden. Så lame att stå med tank o skjuta in i hus för att rasera dem och döda de som är där. Speciellt om det är på avstånd. Folk som inte kan sikta eller tänka gör så. Sen visst, står folk där inne och campar så är det en helt annan sak. Men de som börjar rundor så och har det som en av sina vanliga taktiker har jag inte mycket respekt för. Men visst, vill man spela på easy så.
I BF2 var friendlyfire av som default, dvs ALLA servers hade det så. Varför ändrades det? Jag spelar softcore men vill ändå spela utan att kunna skjuta genom huvudet på mina kamrater. Men man ska ju förenkla allting numera.

Nu till en av de mest dumma sakerana.. i alla tidigare Battlefield spel har man kunna dra fallskärmen från 2m+ utan att ta någon skada. I Battlefield3 krävde den några meter för att utvecklas.. men detta har alltså tagits bort?!? VARFÖR?? Det var oerhört bra för spelkännslan.

Edit: En 5:a får det ändå! Får väl hoppas att de ändrar sig.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

3/10 tills alla buggar och allt annat dom gjort fel är löst. Potentialen är 9/10 helt klart.

- Inget kösystem för servers
- Du kan inte söka på 10 slots servrar fast eSporten dom "satsar" på bygger på just 5on5
- Spectator är halvbra. Du får inte upp all points feed av den spelaren du följer.
- Spectator tillåter dig inte att skifta mellan att spela och specca utan att behöva quitta servern och rejoina.
- Du kan inte låsa spectatorn på endast en spelare.
- Du kan inte se vilka som är inne på servern
- Defuse har massvis med buggar
- Domination är TDM med flaggor tack vare spawnsystemet
- Du kan inte ha en server som private, unranked och med allt upplåst när det är precis det man behöver för att köra matcher.
- Du blir inte ett dugg belönad av att kunna aima då det tar lika mycket damage att bli skjuten i benet som i bröstet.

Jag orkar inte ta upp mer, finns så sjukt mycket att buggar och fel som man kan påpeka att det skulle ta mig hela helgen att sammanfatta allt. Finns massvis med bra saker jag också kan ta upp men bra saker ska vara en självklarhet för ett spel som kostar över 1000kr.

Spela BF4 är som att köra en lyxbil med punktering..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Ljudet: Ni som säger att pistolerna låter bra.. kollar ni på mycket film där de kör med ljuddämpare? Så låter inte en pistol! Låter som softairguns. Saknar bc2 ljudet på vapnen.

Pistolerna låter knappast som softairguns. Vapen ska inte låta som om de hade 1000+ decibel förstärkning i basregistret, som i exempel BC2. Det om något verkar komma från någon film. Fast å andra sidan hör vi inte samma sak då vi troligtvis sitter på helt olika ljudsystem.

Permalänk
Medlem

7 av 10 skulle kunna få högre om det inte var för alla buggar just nu. Spelet dör lite då & då. Vissa banor är underbara medans andra tycker jag inte är så bra.

Mina favoriter är: Lancang Dam, Flood Zone, Siege of Shanghai. Sämst är: Golmud Railway (för stor och för öppna ytor)

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

8/10

+ Vapenkänsla och "cover"-systemet när man står nära ett hörn och högerklickar.
+ Ljudet. Rent och helt enkelt fantastiskt. Pistoler låter inte som om man spränger dynamit.
+ Kartorna. Ingen verkar tråkig eller obalanserad. T.om Operation Locker som är ett rent cluster fck på 64 Conquest ger möjlighet till att flanka.

- Buggar, så som att ljud försvinner, spelet krashar och t.om datorn krashar (händer mig hela tiden på Siege of Shanghai).
- Lagg på vissa kartor, som verkar hända på alla servrar.

Jag tycker att en del av känslan från tidigare BF-spel har kommit tillbaka. En klar förbättring från BF3.

Det var realistiksa ljud i bf3, de var inspelade från verkligheten. Att säga att de är reslistiska i bf4 är ett skämt. Bf-länslan tycker jag har försvunnigt i med att vpnena har blivigt alldeles för noob friendly att använda. Hella spelet har mycket lägre skill-cap, vilket gör att åtminstone jag inte gillar det

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

9/10

+Mycket bra grafik
+Bra planerade banor
+BF helt enkelt med upphottad grafik
+Flyter väldigt bra

-Tappar ljudet ibland, t ex motorljud är borta på jeepen men maskingeväret hörs. Jaja, bara petitesser.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

8/10
+ Bra grafik
+ Battlepacks!
+ Roliga banor
+ Balanserat

- Kraschar ibland
- Kan inte gå inn i kö för servers (måste sitta och spamma...)
- Inget episkt moment i SP hittills som i Bf3 när man flyger

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sten1930:

Det var realistiksa ljud i bf3, de var inspelade från verkligheten.

Det var ljuden i BF4 också.

Permalänk
Medlem

9/10 när buggarna är fixade

+grymt bra grafik
+Extremt bra spelkänsla, satt på helspänn hela första timmen.
+Bra ljud (när det funkar)
+Levolution
+många olika fordon (Gillar att de lade till fler båtar)
+easter eggs från Battlefield Friends

-Ogillar en del banor(flood zone..)
-Riktigt buggigt att hoppa över saker och liknande (var lika i bf3). Redan dött flera gånger när jag försöker hoppa över nån jävla kant
-kulor går genom fienderna?
-dyrt som fan med premium

Visa signatur

- Dator: In Win 301 | Ryzen 7 1700 @3.7Ghz | Palit 1070ti Dual | 16GB LPX 2933Mhz | 850 EVO 500GB SSD, WD Red 4TB | AOC AG352UCG 35" 3440x1440 100hz
- Tangentbord: Poker II mx brown | Mus: Zowie ec1-a
- Hörlurar: Sennheiser HD558 | Högtalare: JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Kom på en sak, jag tycker bilarna exploderar för enkelt. Bara man kör in i ett gruskorn så sprängs den.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Medlem

För tidigt att ge betyg...
Ge det ett tag och lite fler timmar.
Men jag gillar det. Några bra banor o några som inte passar mig. Som det ska va med battlefield:)

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Avstängd

Spelkänsla: 8/10

Maps: 9/10

Vapen: 6/10 (Sniper shotgun.. Really?)

Fordon: 8/10

Buggar: 1/10

Grafik: 9/10

41/50.

Får Bra produkt av mig. Kan bli utmärkt produkt om de fixar alla buggar som crasher, vapen som försvinner, Third person kameran inaktiveras, Ljud som försvinner etc.

Roligt dock att mitt HD6950 2GB faktiskt klarar av att driva spelet i High med 2x MSAA utan att tappa för mycket FPS.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd

Borde kommit senare och istället gjort bad company 3

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

5/10
Bra
Grafiken är nice!
Intressanta banor och koncept som inte fungerar i praktiken.

Dåligt:
Rörelsena i karaktären är = låda. Känns som en konsolportning där man missat något.

Ljudet: Ni som säger att pistolerna låter bra.. kollar ni på mycket film där de kör med ljuddämpare? Så låter inte en pistol! Låter som softairguns. Saknar bc2 ljudet på vapnen.
Banorna
BANORNA. Dice designar sämre banor för varje spel. Mer öppna, mindre taktiska möjligheter, mindre flankmöjligheter.
Destruction - Visst det är bra, men efter ett tag är banorna helt öppna och det ger åter igen mindre utrymme för taktiskt spel, och försvårar väldigt för inf.
Till er som tänker "i verkligeheten kan allting gå att skjuta sönder" Sure det kan man, men där har inte tanks o inf unlimited med skott och skjuter sönder väggar o hus HELA tiden. Så lame att stå med tank o skjuta in i hus för att rasera dem och döda de som är där. Speciellt om det är på avstånd. Folk som inte kan sikta eller tänka gör så. Sen visst, står folk där inne och campar så är det en helt annan sak. Men de som börjar rundor så och har det som en av sina vanliga taktiker har jag inte mycket respekt för. Men visst, vill man spela på easy så.
I BF2 var friendlyfire av som default, dvs ALLA servers hade det så. Varför ändrades det? Jag spelar softcore men vill ändå spela utan att kunna skjuta genom huvudet på mina kamrater. Men man ska ju förenkla allting numera.

Nu till en av de mest dumma sakerana.. i alla tidigare Battlefield spel har man kunna dra fallskärmen från 2m+ utan att ta någon skada. I Battlefield3 krävde den några meter för att utvecklas.. men detta har alltså tagits bort?!? VARFÖR?? Det var oerhört bra för spelkännslan.

Edit: En 5:a får det ändå! Får väl hoppas att de ändrar sig.

Rörelserna:
Menar du att de är dåligt på singleplayer också då? Multiplayer blir ju alltid lite hackitgt på grund av nätverkslatencys.

Ljudet:
Skulle man vilja slå hål på trumhinnorna när man sitter och spelar också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BaZZe:

Har spelat ytterst lite hittils någon enstaka timme men ger det 8/10.

Hittils har jag inte stött på några crasher buggar eller kicks som ni andra påstår så det är ju skönt.

+Riktigt bra grafik över förväntan
+Ljudet låter väldigt bra speciellt med ett par bra högtalare eller hörlurar
+Roliga banor bra storlek.

-Att det inte fungerar med kö funktion
-Att det visar att man går upp i rank fast man inte gör de för man inte har premium
-Servrar kraschar

Lite mer fin puts skulle nog gjorts på spelet innan release på klient och server sidan.
Skulle nog också vilja ha battlelog direkt i spelet och slippa battlelog hemsidan.

Klart man kan levla utan premium?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hymer:

Klart man kan levla utan premium?

Jag gör då det.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Hur kan man ge ett spel 1/10 pga av buggar vid lansering som kommer bli fixade?

Jag ger BF4 8/10.
+bra grafik
+bra ljud
+bra känsla.

-något tråkiga kartor
-buggarna får fixas innan jag ger högre betyg.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

9/10
+Riktigt bra grafik
+bra ljud på vapnen
+snygga bannor
+en spelarläget mycket bättre en bf3s
-origins serverar Kraschar

Visa signatur

Intel core i7 4770k 4.4ghz|Msi 780 Lightning bios (skyn3t)|Msi Mpower Z87|16Gb,kingston hyperX predator,2400 MhZ| windows 8.1 Pro|H100 crosshair|Cooler Master HAF X|Antec High Current Gamer 900W 80+Bronze|smartPhone Lg g2 32Gb
Headset| logitech g430

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Klart man kan levla utan premium?

Jag syftade på vi säger man kör ett game och efter gamet får man t.ex. 3000 exp så visar det att man går upp i rank men går man sen ut kollar på battlelog så har man inte gått upp i rank än, eftersom det visas som att alla som spelar har premium när statsen ska visas och därmed får 100% exp medan om man inte har premium får man bara 75% men det visas fortfarande som 100%.

Förklaring:
Kör ett game får 3000exp visar att du går upp i rank.(exp baserat på alla har premium 100%)
Går ut efteråt kollar battlelog fick du bara 2250exp(75% eftersom du inte har premium) och inte gått upp i rank.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

Hittils ger jag det 3/10. Om Dice/EA/Vem som nu bryr sig gör sitt jobb och fixar ett spel som inte kraschar var tjugonde minut så kommer det garanterat höjas. Hade allt funkat som sig bör efter två veckors betatestning och ett pris på närmare femhundralappen så hade jag snarare gett det 8/10.

+ (hittills)

  • Det funkar förvånansvärt bra med mitt grafikkort (GeForce GTX 560 Ti)

  • Snyggt som smör

  • Det går att döda fiender med kulsprutan på tankarna, något som tidigare var, typ, omöjligt, trots oändligt antal skott

- (hittills)

  • Det är ospelbart p.g.a. att servern tappar anslutning eller hela skiten kraschar så att det måste stängas av genom Task Manager var tjugonde minut

  • Inget kösystem till servrarna (orka sitta och refresha sidan)

  • VARFÖR kan man inte customiza sina vapen i vänteläget mellan två rundor?

  • Statsen från rundan sparas inte när det kraschar. Vad sägs om mellanlagring? T.o.m. Microsoft Word klarar ju det automatiskt, varför skulle inte BF4 göra det? Jag har fan levlat till **** tre gånger nu. Det får fan räcka snart.

Permalänk
Medlem

2/10

Bra: Det är onekligen väldigt snyggt

Dåligt: Usel SP kampanj, det andra är inte spelets fel utan mitt. Jag är så jävla dålig på MP att det kan ni inte tro.
Detta gör att det inte är ett spel för mig. När man blir skjuten för femtielfte gången efter 5 sekunders speltid så ledsnar man. Så usel är jag

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av drefk2000:

2/10

Bra: Det är onekligen väldigt snyggt

Dåligt: Usel SP kampanj, det andra är inte spelets fel utan mitt. Jag är så jävla dålig på MP att det kan ni inte tro.
Detta gör att det inte är ett spel för mig. När man blir skjuten för femtielfte gången efter 5 sekunders speltid så ledsnar man. Så usel är jag

Testa spela lite på shooting range kanske, där kan du testa det mesta i spelet utan att dödas

Visa signatur

- Dator: In Win 301 | Ryzen 7 1700 @3.7Ghz | Palit 1070ti Dual | 16GB LPX 2933Mhz | 850 EVO 500GB SSD, WD Red 4TB | AOC AG352UCG 35" 3440x1440 100hz
- Tangentbord: Poker II mx brown | Mus: Zowie ec1-a
- Hörlurar: Sennheiser HD558 | Högtalare: JBL LSR305