Permalänk

CSGO cooldown?

Hej
Jag har varit bannad i 24h och blev pricis unbannad. Jag körde sen ett competetive game och givetvis råkade jag döda 2st (Ja vet dåligt men men) i mitt team och då står det i chatten att om jag dödar 1 till så blir jag avstängd från servrarna? Har bara varit bannad en gång 24h och antar att jag blir bannad i 7 dagar i min nästa ban då?

Men som tur är döda jag inte en till snubbe i mitt team och blev inte bannad i det gamet. Nu undrar jag om den resetas efter det gamet, så att jag kan döda 3 teamates i nästa gamet eller är det bara en TK (teamkill) kvar tills jag blir bannad. I förra gamet var de 3 TK innan ban och jag döda 2, resetas den till nästa game till 3TK eller är det fortfarande 1TK.

Om inte, när resetas det isåfall?
(Förlåt för en rörig text men blir lite rädd då jag orkar inte vara bannad i 7dagar )

Permalänk
Medlem

Antal teamkills resettas efter varje match.

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Skrivet av Molo:

Antal teamkills resettas efter varje match.

Ok tack! då behöver jag inte vara lika orolig

Permalänk

Steam Marketplace?

Hej.

Passar på att fråga i denna tråden igen.

Jag la pricis in lite pengar i steam wallet för att jag ville köpa lite cases. Men när jag gick och skulle köpa står det att jag inte kan köpa nåt på steam market.
Det står typ nåt om att jag behöver vänta 30 dagar efter att jag har köpt nåt på steam? Kom inte ihåg precis men vet nån vad felet kan vara? Blir faktiskt riktigt trött på detta
Ahjaa

Tacksam för svar //Victor

Permalänk
Medlem

Har för mig att du måste vänta ett tag om det är första gången du lägger in pengar.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Har för mig att du måste vänta ett tag om det är första gången du lägger in pengar.

yes 7dagar, 30dagar elelr något på nytt steam konto

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk

Okej! Tack! )

Permalänk
Medlem

Ge fan i att TK:a så slipper du bli bannad. 2TK:s på ett game är inte ok. Skulle ha kickat dig direkt om jag spelade med dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av VituraZ:

Ge fan i att TK:a så slipper du bli bannad. 2TK:s på ett game är inte ok. Skulle ha kickat dig direkt om jag spelade med dig

+1

Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent - 10 TB Storage
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av VituraZ:

Ge fan i att TK:a så slipper du bli bannad. 2TK:s på ett game är inte ok. Skulle ha kickat dig direkt om jag spelade med dig

TKs händer...
Tycker det är sjukt, vi fick två bannade första gången det lirades go. Aldrig rört spelet sen.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

TKs händer...
Tycker det är sjukt, vi fick två bannade första gången det lirades go. Aldrig rört spelet sen.

Om det är fler än en TK på en match så är det väldigt sällan olyckshändelser. Folk som knifar för att få defuses osv..

Permalänk
Skrivet av VituraZ:

Ge fan i att TK:a så slipper du bli bannad. 2TK:s på ett game är inte ok. Skulle ha kickat dig direkt om jag spelade med dig

Jag vet. Tycker själv det är dåligt av mig Lovar att de inte ska hända igen Hade själv kickat en spelare som TK:a!

Permalänk
Skrivet av Victor Larsson:

Hej.

Passar på att fråga i denna tråden igen.

Jag la pricis in lite pengar i steam wallet för att jag ville köpa lite cases. Men när jag gick och skulle köpa står det att jag inte kan köpa nåt på steam market.
Det står typ nåt om att jag behöver vänta 30 dagar efter att jag har köpt nåt på steam? Kom inte ihåg precis men vet nån vad felet kan vara? Blir faktiskt riktigt trött på detta
Ahjaa

Tacksam för svar //Victor

Du måste ha SteamGuard aktiverat i 30 dagar

Visa signatur

HAF 912 – i7 2600k(Stock) – 8GB RAM – GTX 760 2GB – 128GB SSD/1TB HD
Asus Zenbook UX305FA – 3200 x 1800 <3
Dell U2515H – DT250 – Logitech G400 – QPAD MK50 – Roccat Sense – Blue Snowball Ice
D40X – iPhone 5S