Wrath Diablo 3 Anime Short Clip

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem

Det var ett trevligt klipp

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Du är sen!

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Det var ett maffigt klipp som fick upp mitt sug på dibbe och animefilm i en och samma smäll!

Permalänk
Medlem

Men VARRFÖR ANIME!!!!!!!!!

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Inte dåligt, synd bara att spelet inte lever upp till hypen.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scirocco:

Inte dåligt, synd bara att spelet inte lever upp till hypen.

tycker du inte? BAT WHAI?

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Skrivet av Scirocco:

Inte dåligt, synd bara att spelet inte lever upp till hypen.

Vilken tur att du redan har spelat hela spelet då.

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför do mgjorde det i ANIME och inte i samma grafik som alal trailers och så är i ??

det kändes ju lite som dom förstde det med att göra det i ANIME

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scirocco:

Inte dåligt, synd bara att spelet inte lever upp till hypen.

Sant, det fullkomligt demolerar hypen och överstiger allt vad hype varit förr i tiden.

Diablo > hype.

Gillade filmen extremt, sure denna stilen kanske inte är lika snyggt men fick en helt annan känsla.
Ge mig en serie btw !

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeXZoR:

Någon som vet varför do mgjorde det i ANIME och inte i samma grafik som alal trailers och så är i ??

det kändes ju lite som dom förstde det med att göra det i ANIME

För att de ville visa lite story utan att lägga ned miljonbudget på filmsnutten kanske?

Permalänk
Medlem

Såvitt jag vet så handlar det lite om "outsourcing". De har ju inte oändligt med personalresurser. Nu anlitade de en extern studio för att göra teasern (Titmouse), en regissör med väldigt speciell stil (Peter Chung som gjort bl.a. Aeon Flux) men i slutändan så är den ju skriven av Blizzard (Chris Metzen och James Waugh).

Jag tycker det var ett spännande koncept. Lite som WB gjorde med Animatrix för Matrix-trilogin. En liten pusselbit till storyn.

Permalänk
Inaktiv

Är det bara jag som inte begriper det bra med den här filmsnutten? Totalt värdelös film...och...Anime? Kom igen? Hade varit 'maffigt' med en tung CGI à la 2012, inte en dassig Anime från tidigt 80-tal.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Segas:

Är det bara jag som inte begriper det bra med den här filmsnutten? Totalt värdelös film...och...Anime? Kom igen? Hade varit 'maffigt' med en tung CGI à la 2012, inte en dassig Anime från tidigt 80-tal.

Skickades från m.sweclockers.com

CGI kostar också ofantligt mycket mer än anime.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kinekin:

CGI kostar också ofantligt mycket mer än anime.

Om man nu ska diskutera pengar, är det nog något som Blizzard/Activision inte saknar.

Känns bara udda att göra en Anime film, hade väntat mig något majestätiskt från Blizzard...och så kommer...det här? Bleh?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Om man nu ska diskutera pengar, är det nog något som Blizzard/Activision inte saknar.

Känns bara udda att göra en Anime film, hade väntat mig något majestätiskt från Blizzard...och så kommer...det här? Bleh?

Skickades från m.sweclockers.com

De som har pengar har det ofta för att de inte spenderar onödigt mycket tid och pengar på saker.

Själv har jag inget emot anime. Det finns mycket djupare verk från den genren än datoranimerad film, även om just detta inte tillhörde den typen av film. Jag gillar också när man gör lite olika konstnärliga val istället för att bara göra allt likadant.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Segas:

Om man nu ska diskutera pengar, är det nog något som Blizzard/Activision inte saknar.

Känns bara udda att göra en Anime film, hade väntat mig något majestätiskt från Blizzard...och så kommer...det här? Bleh?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej men det vore inte så smart från deras synpunkt att lägga miljoner i en kort filmsnutt som inte är så jätteviktig för storyn utan var till för att visa något litet till fansen som väntat länge, än att spendera en tiondel av dom pengarna och göra samma sak.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kinekin:

Nej men det vore inte så smart från deras synpunkt att lägga miljoner i en kort filmsnutt som inte är så jätteviktig för storyn utan var till för att visa något litet till fansen som väntat länge, än att spendera en tiondel av dom pengarna och göra samma sak.

Klart du har rätt, det är väl mest att jag aldrig begripligt charmen med Anime, dels för att jag inte alls tycker det passar in med Diablo.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Segas:

Klart du har rätt, det är väl mest att jag aldrig begripligt charmen med Anime, dels för att jag inte alls tycker det passar in med Diablo.

Skickades från m.sweclockers.com

Man ska väl se det som animatrix som någon sa tidigare, passar väl kanske inte in, men den är inte heller så viktig att man måste se den.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Jag tycker den ser ganska B ut om jag ska vara ärlig, dock har inget emot att Blizzard använder andra slags medium för att visa sin värld.

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).